Gast Geplaatst: 29 oktober 2003 Geplaatst: 29 oktober 2003 Waarom kan ik de Ronald emu_rel106_031002 niet in mijn dreambox krijgen, als ik de orginele img. plaats lukt het wel maar als ik die van ronald erin wil zetten gaat het goed totdat ik de dreambox reset en daarna de linkerbovenknop vast houd tot flash erase en daar blijft ie op staan en gaat niet verder. Iemand enig idee??? vr.gr. Wim
jeevanhoof Geplaatst: 30 oktober 2003 Geplaatst: 30 oktober 2003 hoi, je hebt de nulmodem kabel toch verwijderd voor je terug opstart. Veel dreamboxen houden daar zo niet van, als deze nog aanwezig is bij het opstarten. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Ron Geplaatst: 30 oktober 2003 Geplaatst: 30 oktober 2003 Je bedoeld het goed., maar legt het verkeerd uit. Een aantal computers veroorzaken een signaal via de compoort waar de dreambox niet van houd en daarom niet wil booten. Het lijkt me overigens sterk dat dat het probleem in dit specifieke geval veroorzaakt. Tox.
Gast Geplaatst: 30 oktober 2003 Geplaatst: 30 oktober 2003 hallo, nog bedankt voor jullie reaktie, ik heb maar een vreemd probleem, voordat ik ben geen uitproberen van andere image's draaide de bewuste Ronald versie perfect. Kan hem nu op geen enkele manier weer terug zetten, ook niet als ik de orginele versie van dreambox heb geinstalleerd, tot overmaat van ramp heb ik vannacht de PP versie geprobeerd te installeren, en wat denk je inderdaad draaid als een viooltje, dus vraag mij wat. Deze laat ik voorlopig maar even staan, want had aan iedere haar een zweetdrup zo spaans benauwd kreeg ik het. Maar nu nog even weer een vraagje welke emu kan ik op die Peter Pan draaien. vr.gr. Wim
Ron Geplaatst: 30 oktober 2003 Geplaatst: 30 oktober 2003 Dat kan dus nooit aan de box zelf liggen. Je zult er wel een HD, CF od USB stick in hebben zitten met foute gegevens er op. Trek alles er uit en formatteer de HD voordat je ronald er weer op zet. Als je ook eerst even je flash wist met DreamUP 2.14B middels de ERASE knop, kan het eigenlijk gewoon niet anders als werken. Tox.
Gast Geplaatst: 30 oktober 2003 Geplaatst: 30 oktober 2003 @Toxic, Ik heb er inderdaad een HD en een stick aanhangen. Zal het nog weer proberen. vr.gr. Wim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen