voyager Geplaatst: 30 oktober 2003 Geplaatst: 30 oktober 2003 Ik ben benieuwt of iemand hier een oplossing voor heeft. Al een aantal keer heb ik sat stream opgenomen via een skystar 1 of via scsi met een nokia 9200. Daar komen inderdaad hele mooie mpg files uit. Zodra je echter verder gaat kijken en je een diag op je mpeg file los laat zal je zien dat de geclaime bitrate altijd 10 mbits is maar de werkelijke bitrate is gemiddeld 3 tot 3,5 mbits... Is er een manier om de geclaimte bitrate te corrigeren? En ja je kan het hele bestand hercoderen maar dat gaat niet echt tengoede van je beeld. Regards Regards Sebastiaan,-
SmuttiO Geplaatst: 30 oktober 2003 Geplaatst: 30 oktober 2003 Misschien heb ik het helemaal mis, maar volgens mij is de uitgezonden bitrate gewoon niet hoger. Dus valt er weinig te corrigeren. DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Gorilla King Geplaatst: 31 oktober 2003 Geplaatst: 31 oktober 2003 Citaat: de geclaime bitrate altijd 10 mbits is maar de werkelijke bitrate is gemiddeld 3 tot 3,5 mbits... Wie claimt dit dan? Als het technisat is dan bedoelen ze waarschijnlijk dat de kaart dit in principe aan kan, maar dat ligt natuurlijk altijd aan je input.... Probeer anders dsjar eens voor een diag.
voyager Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Geplaatst: 2 november 2003 Ik gebruik M2-edit pro en bij een diag van de mpeg file (de opgenomen file) krijg ik dit te zien. * Claimed video bitrate is 10000000 but the real bitrate is 1827933 (more than 10% diff) * Claimed mux rate is 10080000 but the real bitrate is 2056885 (more than 10% diff) M2 edit is niet echt een lullig paket en ook veel andere bewerkings software verslikt zich in mpeg bestanden opgenomen van een sat kaartje of dvb recorder. Regards Sebastiaan,-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen