Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,

ik zou me voorals nog geen zorgen maken, *anal + heeft meerdere malen de kijker in onzekerheid laten zitten dus dit is niet anders, je kunt het ook anders bekijken, ze weten het zelf ook niet hier in NL. Dat telefoonnummer zou ik mijden dat is nou precies wat ze willen aan JOU verdienen met vragen waar je niet of nauwelijks antwoord op krijg. Afwachten wat ze in spanje en frankrijk gaan doen, precies het zelfde als hun films die ook later verschijnen in NL. Europa is zo groot met zoveel techneuten en belang hebbende dat het echt wel goed komt met CI en "'oude'mediaguard recievers.

Succes Michel

Geplaatst:

Toegegeven, ik vind het ook leuk om alvast te weten wat me te wachten staat. Dat er een oplossing komt, daar ben ik van overtuigd immers, veelal oudere kijkers zoals mijn oma of gewoon de meerderheid van alle schotelaars weet niet eens of en hoe satprogramma's gecodeerd door de ether gaan. Het enige wat zij interresant vinden is het kunnen kijken naar programma's. Als bij die grote groep het beeld op zwart gaat dan vrees ik dat c+ moeilijkheden krijgt als ze voor de zoveelste keer het verhaaltje verkopen dat ze hun satapparatuur gedwongen moeten upgraden/vervangen.

Ik weet niet of het verwijzen naar kleine of grote lettertjes in het contract zoveel zal helpen. De media zal in ieder geval wat extra aandacht aan lastpak c+ besteden en afgezien van de nieuwe codering uiteraard ook het nut van een C+ abbootje eens goed onder de loep nemen. Zulke geweldige programma's bieden nu ze ook weer niet aan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.