Gast Geplaatst: 30 oktober 2003 Geplaatst: 30 oktober 2003 Ik heb een Gigabyte Moederbord. En het geval is dat wanneer ik USB 2.0 installeer hetzij via de driver van het moederbord hetzij via win xp professional. Dan stopt mijn Logitech quick cam messenger ermee. Deze is geschikt voor USB 1.0/1.1 maar dit zou toch in principe geen probleem moeten zijn? Hij doet het nog tot ik mijn PC opnieuw heb opgestart of totdat ik de webcam uit de USB poort heb gehaald. Daarna detecteert windows hem niet meer ondanks opnieuw installeren van de drivers voor de webcam. ik heb logitech gemaild met dit probleem. En ze gaven als oplossing dat mijn moederbord eventueel niet backwards compatible zou zijn. Is het mogelijk om dit in te stellen of om in te stellen dat een aantal poorten USB 1.1 zijn?
Ome Merde Geplaatst: 30 oktober 2003 Geplaatst: 30 oktober 2003 je on-board USB-controller werkt via één chip dus wat jij wilt lijkt mij niet te kunnen. wat je wel kan doen is een usb 1.0 controller scoren, die krengen kosten immers niks meer, en daar je webcam aan te pluggen. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 31 oktober 2003 Geplaatst: 31 oktober 2003 De USB2.0 controller is toch backwards compatible. Ik heb hier op't werk USB 2 en 1 devices aan 1 machine hangen en dat levert geen problemen op. indien je XP gebruikt is het best om SP1 te isntalleren dat lost namelijk USB problemen op.
Gast Geplaatst: 31 oktober 2003 Geplaatst: 31 oktober 2003 Ik heb service pack 1 erop staan. Maar toch blijft het problemen geven. Ik zal eens een USB 2.0 apparaat eraan hangen om te kijken of dat mijn probleem dan ook niet voorkomt. Thanx voor jullie hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen