Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb een dvd afkomstig uit de dominicaanse republiek. Hoe krijg ik de regiocode eruit zodat hij hier gekopieerd en bekeken kan worden.

Geplaatst:

Die code krijg je er volgens mij niet uit.

Je zal je dvdspeler in je pc regiovrij moeten maken om er een kopie van te maken.

vroeger had ik een humax en een beeld van een vrouw nu heb ik een dreambox en een vrouw zonder beeld

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een nec 1300 dvd brander is deze regeo vrij te maken en waar te zoeken voor softw. om dit te doen ?

gr peter

Geplaatst:

@ gorrilla king

Ik heb hem tot op heden nog niet gevonden o.a geken bij de officele nac site en bij herrie's nec firmpage.

@bigfoot

de betreffende dvd word niet gezien in de speler dus rippen gaat dan ook niet.

gr peter

Geplaatst:

de dvdspeler moet de dvd eerst kunnen lezen daarom moet hij volgens mij eerst regiovrij gemaakt worden om hem te kunnen rippen

vroeger had ik een humax en een beeld van een vrouw nu heb ik een dreambox en een vrouw zonder beeld

Geplaatst:

ff surfen levert op dat je beter niet je brander kunt gaan patchen aangezien er software is waarmee je de dvd regiovrij kunt lezen en je dus niet het risico neemt dat je burner kapot gaat. Voorbeelden van die software zijn DVD Region-Free en DVD Region-Killer.

Ik weet niet of ze werken, want ik heb zelf geen andere regio dvd.

Geplaatst:

hallo gorilla king,

Ik heb het met beide progjes geprobeert maar het werkt hier ook niet mee.

peter

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen