hemertje Geplaatst: 31 oktober 2003 Geplaatst: 31 oktober 2003 In het engels: What is TS SPY ONE ? ==================== TS SPY ONE is an application that can recreate the crucial “recordings.epl” file needed for being able to play your recorded movies stored on the HDD of the DreamBox. It runs on Windows platform and uses several technologies involved in the process. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ When to use it? =============== TS SPY ONE can be used in situations where you are unable to play your *.ts files. Usually this occurs after a hard disk crash or a mysterious lose or corruption of the linkage file named “recordings.epl” alocated in DreamBox \hdd\movie. Use it at your own risk. in het kort zoals ik het begrepen heb: het programma kan een corrupte / foute recordings.epl file bewerken zodat je je opgenomen films weer kunt afspelen... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
bartbnl Geplaatst: 31 oktober 2003 Geplaatst: 31 oktober 2003 Klinkt handig. Ik ben laatst ook weer eens mijn recordings.epl kwijtgeraakt toen ik wel een mount, maar geen reloadRecordings gedaan had na het flashen van een nieuw image. Ik kon nog aardig wat herconstrueren uit een backup, maar niet alles, en zolang je niet de goede data (de nummers die de zender waarvan opgenomen was etc.) erbij hebt staan gaat om een of andere reden pauzeren en stoppen niet goed tijdens het afspelen. Waar is dit kunststukje te downloaden?
Gast Geplaatst: 1 november 2003 Geplaatst: 1 november 2003 In de volgende versie van DreamVCR wil ik soortgelijke functionaliteit er ook in hebben zitten, tevens een backupmogelijkheid van de files zodat je na een update van een nieuwe image de bestaande settings gemakkelijk terug kan zetten Peter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen