Ga naar inhoud


d-box met beta 8 versie


nokiadbox

Aanbevolen berichten

Sorry dat ik deze vraag weer opnieuw stel, maar ik blijf problemen houden met tv 1000.Mijn cam draait met de amon 5.4,heeft atijd zonder problemen gewerkt.Nu op tv 1000 steeds stilstaand beeld on de 10 sec.Diverse files geprobeerd maar geen resultaat.Wat is er aan de hand,en wie heeft de oplossing.

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik weet dat viasat aan het kloten is op sirius, de diverse tickets hebben alleen nog maar een testbeeld.

 

wellicht helpt een funcard voorzien van nieuwe keys, nieuwe settings en een beetje verkoeling voor je cam.

 

staat je decoder ergens ingebouwd en heeft de cam het blikken omshulsel nog om zich heen? het kan zijn dat ie te warm wordt.

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is te kontroleren door met een haar fohn koude lucht in je receiver te blasen, als tie dan niet meer uitvalt wordt hij dus te warm(wat ik me bijna niet voorstellen kan)

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee de D-box wordt niet te warm,hij heeft dit probleem ook alleen maar bij de genoemde kanalen verder werkt alles gewoon goed.Ook deze zenders hebben altijd goed gewerkt,je mag op de site niet over files hebben dus ik kan niet zeggen welke ik gebruik,maar ze zijn van 31 okt.Ik denk zelf dat het hier aan ligt in combinatie met de settinglijst,maar ik heb er al zoveel geprobeerd zonder resultaat vandaar mijn vraag,misschien heeft iemand dit probleem ook gehad,of nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...