view Geplaatst: 2 november 2003 Geplaatst: 2 november 2003 @rdigital, nee, ik heb h'm gewoon op server staan. Maar als jij ook de server aanvinkt sta je tovh niet meer als client! Dan moet de update binnenkomen. ps. anders pak je toch effe pj-cam, die had je perfekt gemaakt voor de Ronald image. Ik heb PJ er nu ook weer in gezet voor als het een keer voorkomt.... Groeten en succes,
Gast Geplaatst: 2 november 2003 Geplaatst: 2 november 2003 hmmm ik fungeer op het moment als server en ik ben client van iemand anders, en daar zit volgens mij ook het probleem, maar je hebt gelijk pomp maar weer eens mijn pjcam erin en zal eens kijken wat er dan gebeurt.
Gast Geplaatst: 2 november 2003 Geplaatst: 2 november 2003 raar maar waar, met pjcam binnen 5 minuten kaart op 31-12, dus met pjcam lukte het wel. @ronaldd volgens lukt een keyupdate nog steeds niet als je als client werkt maar wel je server hebt opgestart. Misschien enig idee waar dit door komt? groeten, rdigital
Gast Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Ik had ook moeite. Bij mij was het probleem dat ik eerst Canal+ moest bellen vreemd genoeg. Die grappenmakers geven je absoluut minimale informatie.
rai Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Wat ik nog steeds niet snap waarom C+ alleen maar een korte periode je duurbetaalde key uitzend. Zou toch zo moeten zijn dat als ik de kaart een paar maanden niet heb gebruikt, hem in een ontvanger stop dat ik binnne 30 minuten weer beeld moet hebben? Dit was ook zo met de D2MAC kaarten jaren geleden. DIe hadden ook iedere maand een update nodig. Maar daar hoefde je nooit voor te bellen.
Gast Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 En in het bellen zit de kneep, kost je weer veel eurocenten en daar is C+ erg blij mee. In hun voorwaarden staat wat je moet doen als je de kaart langere tijd niet gebruik
Ronaldd Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Citaat: hmmm ik fungeer op het moment als server en ik ben client van iemand anders, en daar zit volgens mij ook het probleem, maar je hebt gelijk pomp maar weer eens mijn pjcam erin en zal eens kijken wat er dan gebeurt. Klopt, zo zal het niet lukken. Een update gaat standaard niet over internet maar gaat alleen naar lokale adressen, zoals: localhost, 192.168.x.x, 10.x.x.x, 172.16.x.x. Wil je dus je eigen kaart updaten dan zal je tijdelijk (ong 20 min) naar je eigen server moeten connecten. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen