Ga naar inhoud

3 lnb's astra, hotbird en sirius....

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo medelezers,

Ik ben een nieuweling op het board en wil graag weten hoe ik feeds kan ontdekken en lijsten waar deze bijgehouden worden. Vooral nederlandse feeds. Graag hoor ik ook of ik legale kaarten kan kopen in Nederland om nog meer kanalen te kunnen ontvangen. Ik denk aan de viacess op de sirius, waarbij je ook een kaart nodig hebt. Ik kan veel kanalen al zien, maar wil als hobbyist graag meer. Ik hoor het graag van jullie gevordenen..

Sat groet,

bryoni koster

Geplaatst:

Citaat:
Ik ben een nieuweling op het board en wil graag weten hoe ik feeds kan ontdekken en lijsten waar deze bijgehouden worden.

dan zit je hier goed, onze feedhunters zijn dag en nacht bezig feeds te verzamelen : klik hier

voor een viasat abbonement moet je volgens mij in Scandinavië wonen, maar dit weet ik niet 100% zeker.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Hallo moderator,

bedankt voor het antwoord. graag hoor ik van je hoe ik een frequentie op de echostar invoer. Als ik update krijg ik alleen vaste kanalen. Moet ik deze handmatig invoeren? en weet je hoe ? ( ja ik ben echt een beginneling ).

Alvast bedankt voor het antwoord,

Bryoni

Geplaatst:

feeds zijn altijd weer verschillend (blader maar eens door het feed-forum). hoe je ze handmatig invoert in je echostar zou ik zo 1 2 3 niet weten, ik heb nl. zelf geen echostar (meer).

ook voor echostar is er op s4al een apart forum, wellicht dat je hier die vraag kan stellen met wel even de vermelding van je type echostar.

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen