Ga naar inhoud


DVR501/G6 blijft maar zoeken


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi techneuten,ik heb hier een G6 en die blijft maar ronjes draaien in de display.Heb ook al een freq. geprobeerd in de lage band want ik dacht even aan de 22khz maar ook dat is het niet.Ik heb er ook al de laatste versie software in gezet(10 boeket) en dat ging gewoon goed.Alle spanningen met de scoop gecontroleerd en een paar elco's vernieuwd.

Wat me wel opvalt is dat als ik het main menu aanklik,

optie 6 (kanalen ordenen) geblendeerd is.Wat betekend dit??

Heeft er nog iemand een suggestie want ik weet het niet meer.Gr Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat kanalen ordenen niet mogelijk is kan zijn om dat er geen kanalen in gelezen zijn of dat ie niet op bouqet 1 staat (bij de andere 9 is hdat niet mogelijk) maar heb je bij voorbeeld voor de start frequentie van de nederlandse kanalen 12515 in gesteld en de FEC op 5/6 en de symbolrate wel op 22000 staan en op horizontaal maar zoals op de grotere boqeten duurt het soms verschrikkelijk lang (b.v. premiere duurt veel langer dan de nederlandse paket dat ie alle kanalen bij elkaar gevonden heeft)

en heeft de deco wel voldoende signaal zodat de benodigde info wat ie nodig is niet volledig overkomt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo henny, alle gegevens die jij noemt heb ik in boeket 1 gezet.De signaalmeters slaan uit, de bovenste op 3 blokjes en de onderste op 1,5 blokje.Ik dacht zelf eerst ook aan de tuner , maar als deze defect is zou je toch geen uitslag van signaal hebben of zit ik nou fout. Ik heb nog een andere deco staan die heeft onder en boven 1 blokje en werkt normaal.Ook in het status menu staat 3 keer OK voor deco,CA en kaartcheck.Bedankt voor je reactie en ik hoop dat er nog meer komen.

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...