Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand ervaring met sat@once i.c.m. technisat ss2? Ik krijg het niet aan de praat.

Voor iemand die dat nog niet weet:sat@once is een gratis(push)provider van internet via de satelliet.

Grt,wammes

Mvg, wammes.

Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.

Geplaatst:

Settings zijn al geprogrammeerd in de Skystar-2 drivers voor sat-once TP111, als je in Casablanca de SS2 ip uitkiest en aanvink van welke regio je websites wilt hebben en update portal doet, moet je een mac adres in de stats zien verschijnen van de applicatie die luistert naar Pid 768 en af en toe wat traffic geeft.

Omdat er eerst een schedule moet worden ontvangen voor de portal.

Je kan trouwens ook Files Fetchen via Lucy Newsgroup Casting 30 MB per X met Outlook of Sat-Fetch.

Hier nog wat Sat-Once tools..

Geplaatst:
Citaat:
Werkt sat@once ook met Twinhan kaartjes?

In principe werkt het met alle dvb-s kaarten mits ze een data applicatie erbij hebben.
Geplaatst:

Het werkt. Bleek dat de casablanca-versie die ik had gedownload het verkeerde IP-adres instelde.

Duitse versie geladen en lopen met de handel. Het is wel geinig, maar of je er veel aan hebt?

Zijn er nog meer van die gratis gevallen?

Grt,wammes

Mvg, wammes.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik begin net met Casablanca & sat@once maar krijg het locaal browsen niet voor elkaar! Mijn cache is al bijna vol (900 mb) maar ondanks lokale proxyinstellingen localhost:3128 werkt het niet uit Internet Explorer maar wel als ik met de Verkenner in mijn cache ga browsen.

Iemand enig idee?

WinXP Casablanca 2.1.0.9

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Geplaatst:

is het eigentlijk wel de moeite om een sateliet internet verbinding te nemlen als je een cabel verbinding hebt? en hoe zit het met de snelhijd en gebruiksvrindelijkheid en costprijs van sateliet internet?

Geplaatst:

Hoi, steve,

We komen mekaar vandaag wel tegen, he.

Even voor de duidelijkheid: sat@once is geen alternatief voor volwaardig internet. Het is gratis, maar het is eenrichting

verkeer: je kunt alleen data ontvangen die via satelliet wordt uitgezonden. Wel kun je opgeven wat je wil ontvangen, maar de

keus is beperkt.

Het is een leuk extraatje. Tweerichtingverkeer is erg duur vgl met kabel.

Mvg, wammes

Mvg, wammes.

Geplaatst:

Wat achtergrond informatie:

Sat@Once is vooral bestemd geweesd om in Noord-Italie scholen en zog. "public administrations" content naar aangesloten scholen of andere PA's te sturen. Sat@Once is co-sponsored door ESA, zie ook http://telecom.esa.int/telecom/www/object/index.cfm?fobjectid=514

Of het veel zin maakt als je al DSL of kabel hebt is indedaad een goeie vraag, maar de initiele opzet ging dus eigenlijk niet deze kant op.

Trouwens kan je wel stemmen met de Casablanca client, oftewel "voten" voor je favourite websites; als er genoeg votes zijn verzameld, wordt deze website ook in de push opgenomen. Op moment zijn er 42.000+ geregistreerde gebruikers, met een stijgend tendentie.

Groetjes,

Surfie

Geplaatst:

Ik heb helemaal geen kabel en bel nog steeds in via ISDN dus het lijkt me een leuke uitbreiding. Maar ik heb de proxy nog steeds niet aan de praat!

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen