Ron Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 Geachte heer xxxxxxx (Canal+),<P>Vandaag 29 mei 2001 heb ik van de heer xxxxxxxxxx, system administrator bij xxxxxxxxx uw e-mail gericht aan xxxxxxxxxxx en xxxxxxxxx ontvangen.<BR>In deze e-mail maakt u bezwaar op het hosten van het message board dat volgens u deel uitmaakt van <A HREF="http://www.sat4all.com." TARGET=_blank>www.sat4all.com.</A> <BR>Ons is niet geheel duidelijk waarom u uw bezwaren steeds aan host providers richt en niet aan abuse@sat4all.com terwijl op onze site duidelijk aangegeven wordt dat dit het adres is waar men zich kan bezwaren over het content van het geheel weergegeven op <A HREF="http://www.sat4all.com." TARGET=_blank>www.sat4all.com.</A> <P>Als u zich direct op deze wijze bij ons gemeld had, zou u zich daarmee de nodige tijd bespaard hebben en hadden wij u veel eerder kunnen beantwoorden.<P>Wij zouden graag antwoord willen hebben op volgende vragen:<BR>Wat kan er op het message board gehost op 212.204.253.253/cgi-bin/ultimatebb.cgi nu precies niet door de beugel?<BR>Wij zouden graag precies van u weten wat (en welke delen) daar wettelijk niet verantwoord zouden zijn.<P>Verder wil ik u wijzen op het feit dat sat4all GEEN hacker board is. Sat4all is niets meer en niets minder is dan een interactief message board waar hobbyisten die zich bij ons besloten board registreren informatie omtrent hun hobby uit kunnen wisselen. De berichten die op het board worden weergegeven zijn dus niet openlijk toegankelijk.<P>Ons board beschikt over duidelijke regelgeving die men bij aanmelding dient te accepteren. Daarbij geven wij duidelijk aan dat wij niet mee willen werken aan het gratis kijken naar betaal TV aanbieders. Als men deze regels niet accepteert kan men zich op sat4all niet aanmelden.<BR>Het doel van dit board is normale (legale) discussie te voeren over onze hobby, het kijken naar satelliet-tv en alle hardware die daarvoor benodigd wordt. Het is niet aan ons te bepalen of iemand dit wel of niet met abonnement moet doen. Het is en blijft de keuze van iedere individuele member of deze zich d.m.v. het “ hacken “ van de door Canal+ aangeboden signalen strafbaar wil maken.<P>Daar sat4all een interactief message board is, voelen wij ons niet verantwoordelijk voor leden die via ons hobbyboard toch ilegale informatie verspreiden. Als een dergelijk bericht door ons opgemerkt wordt, zal deze direct verwijderd worden en de verantwoordelijke member op zijn of haar gedrag worden aangesproken en indien nodig van het board worden verwijderd. Dat deze mensen zich vervolgens onder een andere naam en e-mail adres weer aanmelden is door ons niet te voorkomen.<BR>Wij geven duidelijk aan dat iedere member zelf verantwoordelijk is voor het plaatsen van eventuele illegale informatie en wijzen u er dan ook op het feit dat wij dit message board niet 24uur per dag op wettelijke toelaatbaarheid van ieder individueel bericht kunnen controleren.<BR>Het is tenslotte een hobby board en u voetbalt waarschijnlijk ook niet iedere avond. (mocht voetbal een hobby van u zijn).<P>Ik kan niet genoeg benadrukken dat wij best bereid zijn met u een gezonde discussie aan te gaan over wat wel en niet volgens de Nederlandse wet toelaatbaar is en vervolgens delen van de website als gevolg van deze discussie aan te passen c.q. verwijderen.<P>Tevens zullen wij de door u verstuurde e-mail omtrent deze discussie bij enkele juristen en advocaten en diverse media ter advies en inzage aanbieden.<P>In afwachting van uw antwoord verblijven wij,<P>Hoogachtend,<P>Het SAT4ALL Team. <A HREF="http://www.sat4all.com" TARGET=_blank>www.sat4all.com</A> <P>-----------------------------------------------------<P>Daar het niet waarschijnlijk is dat Canal+ op onze e-mail gaat antwoorden hebben wij maatregelen getroffen om er voor te zorgen dat Canal+ naderhand niet kan zeggen dat wij niet aan onze verplichtigen hebben voldaan. Canal+ heeft van onze host provider geeist dat deze de volgende onderdelen van sat4all van de server verwijderd:<P>1. Dutch board<BR>2. Internationaal board<BR>3. Software<P>Daar dit volgens ons natuurlijk een volslagen belachelijke eis is hebben we Canal+ wederom gevraagd welke onderdelen wij nu precies moeten verwijderen daar men daar nogal vaag over is. Volgens Canal+ zou zelfs onze Private Message functie illegaal zijn daar members dit mogelijk zouden kunnen gebruiken voor het versturen van illegale informatie.<BR>Dat zijn wij uiteraard niet met hen eens want dan zou je dus telefoon, kabel en internet in zijn geheel moeten verbieden daar deze media dan ook gebruikt zouden kunnen worden voor het versturen van illegale informatie.<BR>Sterker nog: Praten zou verboden moeten worden want stel je voor dat ik de buurman eens vertel hoe je van melkpoeder een kneedbom kunt maken. <BR>Wij hebben middels bovenstaande e-mail volgens ons aan onze verplichtingen voldaan en zulen dan ook geen verdere actie ondernemen tot dat Canal+ ons exact verteld heeft welke secties of berichten op de boards en op de site volgens de wet niet toegelaten zijn. Volgens ons zijn alleen decoderingssleutels niet toegestaan en zodra wij merken dat een member die toch plaatst zullen wij die sleutels verwijderen. De member zelf blijft verantwoordelijk voor zijn acties maar zijn e-mail gegevens zullen evengoed vertrouwelijk worden behandeld. Met andere woorden: Wij verstrekken geen gegevens aan Canal+!!! <P>In ieder geval hebben wij bovenstaande e-mail in afschrift naar een enorme berg advokaten, juristen en media (o.a. volkskrant, telegraaf, AD, Trouw, Aktueel, Privé, startpagina.nl, Hopperguide, Veronica Satellite, Satelliet Platform, cyberlaw) enz. enz. verstuurd zodat canal+ naderhand niet kan beweren dat wij nooit om duidelijkheid hebben gevraagd en onze medewerking hebben geweigerd.<P>Als mensen hierop nog NUTTIGE(!) reacties hebben horen wij dat graag.<P>Het SAT4ALL Team.
SatWijchen Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 Als een member decoderingssleutels plaats zullen die verwijderd worden.<BR>wat is dan het verschil met de complete files die je zo kunt downloaden niet dat ik het erg vind dat die files er op staan maar zoals ik er met mijn boere verstand tegen aan kijk is dat hetzelfde en zal de software sectie wel gesloten worden(ik hoop van niet trouwens)maarja misschien zit ik er wel helemaal naast en zit er wel degelijk verschil tussen <P>groet van jim VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]
Gast Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 open een 0900 nummer tegen fl. 1,50 per min.waar ze hun grieven kenbaar kunnen maken.
Toxic Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 Ik hoop dat Canal+ op deze mail (serieus) reactie geeft, zodat er in ieder geval op een normale volwassen manier met elkaar gesproken kan worden. Dit geeft dan denk ik voor beide partijen duidelijkheid. Echter ik denk dat Canal+ dit board het liefst zal willen laten verdwijnen, dus ik denk niet dat ze er warm voor zullen lopen, en dus met niets anders dan een dreiging to sluiten zullen komen. Ik kan me natuurlijk vergissen... <BR>In ieder geval: Sat4All zich tenminste van z'n goede kant laten zien! DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Gast Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 hallo allemaal,<BR>Ik denk dat Canal+ alleen maar Franse arogantie tentoon kan spreiden dus ik ben er nu ook weer bang voor .<P><BR>greetz Tom
Ron Geplaatst: 30 mei 2001 Auteur Geplaatst: 30 mei 2001 @jimboo12,<P>Staan daar files waarmee men gratis naar canal+ gekeken kan worden dan?<BR>Dan moeten wij die links inderdaad weghalen.<BR>Ik heb de mensen die zich bezig houden met de links in de software sectie reeds gevraagd het een en ander uit te zoeken en indien nodig aanpassingen te maken.<BR>Voor de duidelijkheid: De bestanden die in de software sectie worden gelinkt zijn geen onderdeel van de <A HREF="http://www.sat4all.com" TARGET=_blank>www.sat4all.com</A> site maar worden door andere mensen op andere servers gehost. Soms sturen deze mensen ons links toe met de vraag deze op sat4all te plaatsen en dan doen wij dat natuurlijk. Wij hebben niet altijd de mogelijkheid deze files te testen, maar als jij zegt dat er illegale files staan denk ik dat het het beste is deze maar weg te halen.<P>--<P>Als iemand voor onze electronica projecten nog bestanden heeft die wij op een smartcard kunnen laden maar niet op illegale wijze mee naar canal+ gekeken kan worden, zouden wij die graag van jullie ontvangen zodat wij deze dan in de software sectie kunnen plaatsen voor educatieve doeleinden. <BR>Er mogen dus geen decoderingssleutels in deze bestanden staan.<P>Verder zoeken wij iemand die in staat is een windows applicatie te schrijven waarmee men in combinatie met een smartcard en cardreader (b.v. een phoenix) een PC slot kan maken zodat wij dit slot als service aan onze members aan kunnen bieden.<BR>Je kunt je PC namelijk tegenwoordig niet goed genoeg beveiligen (dit is een serieuze oproep!!!)<BR>Graag mailen naar toxicq@sat4all.com <P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 30-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]
SatWijchen Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 neeejoh daar staan helemaal geen bestanden <BR>waarmee je naar c+ kunt kijken gratis dan .<BR>want dat mag ook niet zonder abbo.<BR>Ik ben net nog even wezen kijken in de software sectie en krijg het niet voor elkaar om canal+ te kijken daar.<P>groet jim VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]
Gast Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 Kan het niet zo zijn dat alle keys of alles van C**** D*g*t**l Nederland eraf wordt gehaald? Immers gaat het hun om Nederland en niet om het buitenland.<P>De file kunnen dan worden aangeboden zonder provider 0019 als men mij begrijpt.<P>een meedenker
Gast Geplaatst: 31 mei 2001 Geplaatst: 31 mei 2001 Hehe, eindelijk een board die zijn brede rug laat zien aan C+. Maar je kent de praktijken van C+ het blijft "penose" en wat ze doen is op bluf spelen.<P>Voor alle duidelijkheid: C+ heeft vertoon rechten voor Nederland en Irdeto heeft copyricht op Irdeto en Seca en dus alle rechten op de smartcards met het C+ logo. Thats it ! <P>Wat dus niet kan is nagemaakte C+ kaarten verkopen. Dit is de enige gerechtelijke poot die ze hebben.<P>Het punt is: wij gebruiken geen C+ card en<BR>derhalve breken wij ook niet in op de rechten<BR>van Irdeto en ook niet op C+. <P>Maar sat is veel meer dan C+ en voor een hoop programma´s kunnen we niet betalen omdat wij simpelweg niet in het land wonen waar dat voor bedoelt is!<P>Hier komt de experimentele decodering om<BR>de hoek kijken en hiervoor worden GEEN C+ kaarten gebruikt en daarom schaden wij Irdeto<BR>niet en ook C+ niet en ook de buitenlandse providers niet omdat dezen voor het<BR>buitenland geen rechten gekocht hebben. <P>Wij bestaan juridisch ook niet omdat wij<BR>geen partij zijn die economisch is aan te <BR>spreken en gerechtelijk ook niet omdat wij<BR>niets ongeoorloofds doen.<P>Alle dingen met betrekking tot software en<BR>informatie omtrent sateliet ontvangst is<BR>derhalve toegestaan. Maar owee als er maar<BR>één clone van een officiëele C+ kaart gevonden wordt, maar dat lijkt mij nogal<BR>lastig te verwezelijken en nuttig lijkt het<BR>mij ook niet. Daarom zal de politieman hier<BR>wel een heel makkelijke taak hebben en beter<BR>zijn hengel pakken om te gaan vissen. <P>Maar ik heb wel een advies, denk goed na<BR>voordat je iets schrijft. Liever een regel<BR>te weinig dan een regel te veel of liever<BR>helemaal zwijgen want dikwijls zijn wij zelf<BR>de aangever voor de andere partij. Voorlopig<BR>heb je het goed gedaan. Cool<P><BR>
Gast Geplaatst: 31 mei 2001 Geplaatst: 31 mei 2001 Graag willen wij er u op wijzen dat het volgens artikel Art. 326c lid 2a verboden is illegale keys en bestanden openlijk ter verspreiding aan te bieden. SAT4ALL is niet verantwoordelijk voor uw berichten! <P><BR>Dat regeltje kun je dus voor altijd verwijderen want dat is helemaal niet van toepassing op dit board!
Gast Geplaatst: 31 mei 2001 Geplaatst: 31 mei 2001 Volgens mij hebben die gasten geen behoefte om enige duidelijkheid te scheppen. Dat is juist hun strategie - hoe minder duidelijk , hoe beter. Dan kunnen ze roepen wat ze willen. Ik ben bang dat het zo is....<BR>Toxic[Q]: heel cool <BR>beste groeten<BR>poolman
Gast Geplaatst: 31 mei 2001 Geplaatst: 31 mei 2001 Laat C+ maar eens een voorbeeld nemen aan mensen met een Zwitserse nationaliteit die niet in Zwitserland wonen. Deze mensen kunnen tegen een relatief gering bedrag van SFR 51,75 een smartkaart krijgen met een geldigheidsduur van 2 jaar. Gewoon een Viaccess kaart die je in iedere Viaccess ontvanger stopt, of Viaccess CAM. Geen gedoe met gecertificeerde C+ ontvangers.<BR>Een klantenvriendelijke brief en een normale hotline met normaal nummer in Zwitserland (geen onodig dure 0190- lijn) die ook vanuit het buitenland te bereiken is. Geen onodige klanten-onvriendelijke sevice paketten waar niemand op zit te wachten.<BR>Ik woon nu al 20 jaar in Duitsland en wil graag naar NL TV kijken. Dit maakt C+ mij volkomen onmogelijk door al hun gedoe met bankrekening in NL etc. Betalen wil ik best.<BR>Nogmaals, C+ heeft mij liever niet als klant.<BR>Hehe, dit moest ik even kwijt. Sorry, misschien is dit de verkeerde plaats voor dit bericht.<BR>Ik hoop dat sat4all zich niet door C+ laat intimideren. Veel succes....!
Ron Geplaatst: 1 juni 2001 Auteur Geplaatst: 1 juni 2001 het vervolg:<BR>----------------------------------------<BR> Datum: 1-6-2001<P>Geachte heer van den XXXXX,<P><BR>Bij deze willen wij reageren op uw laatste brief van 31 mei 2001.<BR>U geeft aan dat volgens u volgende secties in ieder geval onrechtmatige informatie bevatten en daarom dienen te worden verwijderd:<P>Algemeen (nieuws en informatie; downloads en links);<BR>Satelliet beginners (Algemene beginnervragen, Software, FAQ);<BR>Satellietcoderingssystemen (Irdeto; SECA);<BR>Satelliet Provider Smart Cards (Irdeto kaarten, SECA kaarten);<BR>Satelliet Hardware (Dubbele kaartlezers)<BR>Elekronica (Wafer, Goldwafer, PIC kaarten, Atmel, Funcard, Jupier 1+2; Programmeerhardware);<BR>Diversen (Loggen; emuleren).<P>Deze secties tezamen vormen 90% van ons message board en mede daarom is het voor ons volslagen onacceptabel deze secties allen in hun geheel te verwijderen. Wel zijn wij bereid eventuele werkende decoderingssleutels die op ons board mogelijk door leden zijn geplaatst met spoed te verwijderen. Tot op heden zijn ons dergelijke keys nog niet opgevallen maar wij zullen daar in de komende dagen zeker naar op zoek gaan.<P>Nogmaals wil ik uw wijzen op het feit dat ons board een "members only" board is waar men zich online voor kan registreren. deze registratie wordt niet automatisch goedgekeurd maar moet door een van onze 8 administrators handmatig worden behandeld.<BR>Als wij merken dat iemand zich onder valse voorwendselen registreert (zoals u dit misschien ook gedaan heeft) zullen wij deze member van het board verwijderen. Wij geven duidelijk aan dat wij het gratis kijken naar PAY-TV aanbieders NIET ondersteunen en tevens wijzen wij onze members op het feit dat het verspreiden van informatie die een dergelijke illegale actie mogelijk maakt strafbaar is volgens art. 326C Strafrecht.<P>De reden dat wij zeker de laatste tijd ernstig te kampen hebben met een enorm aantal bezoekers die toch door de aanmeldingsprocedure heen slippen en illegale informatie op het board plaatsen of andere aanzetten tot het plaatsen aan dergelijke informatie, is wellicht te danken aan het feit dat de media de laatste tijd erg veel aandacht aan Canal+ en aan de "hackbaarheid" van haar aanbod hecht. Deze aandacht is naar onze mening voornamelijk aan Canal+ zelf te danken. Nogmaals dit is onze persoonlijke mening. Canal+ heeft immers in een gerenommeerd satelliet tijdschrift als de Veronica satellite zelf verklaard dat het voor iemand relatief eenvoudig is met middelen die vrij verkrijgbaar zijn gratis naar de signalen van Canal+ te kijken. Voornamelijk na deze publiciteit is het aantal bezoekers dat o.a. onze site bezoekt met het doel informatie op te doen om gratis naar o.a. Canal+ te kijken enorm sterk toegenomen. Onze webstatistieken geven aan dat de meest gebruikte "search engine phrase" het woord SAT4ALL is. D.w.z dat er een enorme stroom gebruikers is die ergens iets over SAT4ALL gelezen heeft maar de locatie van de site nog niet kende en <A HREF="http://www.sat4all.com" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com</A> via de bekende search engines als Yahoo.com, altavista.nl en Lycos.nl gevonden heeft. Dit zijn dus niet de gebruikers die via links op andere sites "binnen komen". Men mag dus redelijkerwijs aannemen dat deze mensen bij ons op bezoek komen aan de hand van de eerder genoemde publiciteit. Dat wil echter niet zeggen dat deze bezoekers op onze site welkom zijn of wij deze mensen op wat voor wijze dan ook informatie verstrekken om dit doel te verwezenlijken. SAT4ALL is een satelliet hobby board en niet zoals u beweerd een hacker forum.<P>Verder wil ik u wijzen op enkele andere uitspraken die u in diverse media heeft gedaan met betrekking tot SAT4ALL. U heeft namelijk in diverse media beweerd dat SAT4ALL een hacker board is waar men informatie kan vinden om gratis naar Canal+ te kunnen kijken. Dergelijke informatie wordt door ons niet verstrekt en door dit soort uitspraken te doen komen mensen juist zoeken en vragen naar dergelijke informatie.<BR>Als gebruikers van ons board vervolgens privé informatie naar elkaar mailen is dat niet onze fout of verantwoordelijkheid en is de oorzaak daarvan volgens onze mening misschien eerder bij uw bedrijf zelf te zoeken. Zelfs een door een member op sat4all geplaatst bericht is niet onze verantwoordelijkheid maar wij zullen berichten waarvan men redelijkerwijs aan mag nemen dat deze illegale informatie bevatten, zo veel mogelijk wissen. <P>U heeft in het verleden ook publiek uitspraken gedaan over de beheerder van SAT4ALL. Deze zou werkzaam zijn bij de firma XTRASAT te Uden en schuilgaan onder de hacker-naam "TeeBee". Niets is echter minder waar. SAT4ALL heeft geen vaste beheerder maar wordt door 8 mensen tezamen onderhouden. Geen van deze mensen is werkzaam bij de firma XTRASAT of in het verleden voor de firma XTRASAT werkzaam geweest of gaat schuil onder de alias "TeeBee". Wij dringen er dan ook op aan dat u deze uitspraken terugneemt of in ieder geval niet herhaalt. Wij zijn van mening dat een bedrijf met een dergelijke maatschappelijke verantwoordelijkheid als het uwe zich niet tot zulke uitspraken zou moeten laten verleiden.<P>Aangezien wij niet het gehele board kunnen verwijderen stel ik voor dat u nog exacter aangeeft welke berichten moeten worden verwijderd indien wij dit niet reeds zelf gedaan hebben.<P>In afwachting van uw antwoord verblijven wij,<P>Hoogachtend,<P>Het SAT4ALL Team.<BR>------------------------------------------<p>[ 01-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]
Ron Geplaatst: 1 juni 2001 Auteur Geplaatst: 1 juni 2001 deze......gericht aan abuse@sat4all.com en een van onze internet host providers.<P>-----------------<P>Hilversum, 31 mei 2001<P><BR>Geachte heer XXXXXXXX,<P>Naar aanleiding van uw faxbrief d.d. 29 mei 2001 en uw mailberichten van gisteren en vandaag het volgende.<P>Conform uw verzoek treft u hierbij aan een volstrekt willekeurige greep van berichten uit het Dutch Board (‘Nederlands Board’ van de Sat4all site, dat door u wordt gehost. Deze selectie is niet zo lang geleden tot stand gekomen aan de hand van steekproeven in de volgende secties van het board:<P>‘Nieuws en Informatie’;<BR>‘SECA’;<BR>‘SECA-kaarten’;<BR>‘FAQ’s’<BR>‘Software’;<BR>‘Downloads & links’<P>Uit de tekst en (voor zo ver nodig) de verklarende opmerkingen zal u duidelijk zijn dat het doel van het Sat4all board en van de Sat4all gebruikers niet alleen is het gratis kijken naar betaaltelevisiekanalen (hetgeen strafbaar is volgens art. 326C Sr) maar ook het verspreiden en ter beschikking stellen van de middelen daartoe (hetgeen eveneens verboden is). <BR>Er worden er encryptiesleutels (keys) van betaaltelevisiekanalen op het board gezet, wordt er verwezen naar sites waar deze keys zijn te krijgen, en worden er gedetailleerde handleidingen en programmeerinstructies gepubliceerd voor het programmeren van chipkaarten voor illegale ontvangst van signalen van betaaltelevisiekanalen. <BR>Ik wijs er nogmaals en met nadruk op dat sprake is van een steekproef. Er bevinden zich honderden soortgelijke berichten op het Board van Sat4all, ook in de andere secties en, zoals ik u al eerder meedeelde, komen er dagelijks tientallen berichten bij, waarvan de volstrekte meerderheid met hetzelfde doel (nl. het gratis kijken naar betaaltelevisiekanalen en het anderen daartoe in staat stellen). <P>De mededeling van Sat4all dat er slechts sprake zou zijn van een ‘hobbyboard’ klopt niet; inmiddels heeft Sat4all bijna 10.000 leden waaronder een aantal commerciële kaarthandelaren en wordt het gesponsord door bedrijven die in de satellietbranche actief zijn. Net zo min juist is de mededeling dat de beheerders niet verantwoordelijk zijn voor de inhoud van het board of voor het gebruik dat de gebruikers van het board van de inhoud maken.<P>U zult begrijpen dat de inhoud van het board uiterst schadelijk is voor Canal+, en dezerzijds wordt ernstig overwogen om nu maar aangifte bij het Openbaar Ministerie te Haarlem te doen tegen de beheerders van Sat4all. Daarnaast wijs ik u erop dat een provider een eigen verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid heeft nadat hij van de onrechtmatigheid van door hem gehoste sites op de hoogte is gesteld, aan de onrechtmatigheid daarvan in redelijkheid niet kan worden getwijfeld en hij geen maatregelen neemt.<P>Aangezien u er prijs op stelt een nadere specificatie te ontvangen van de te verwijderen delen van het board, de volgende secties bevatten in ieder geval onrechtmatige informatie en dienen daarom te worden verwijderd:<P>Algemeen (nieuws en informatie; downloads en links);<BR>Satelliet beginners (Algemene beginnervragen, Software, FAQ);<BR>Satellietcoderingssystemen (Irdeto; SECA);<BR>Satelliet Provider Smart Cards (Irdeto kaarten, SECA kaarten);<BR>Satelliet Hardware (Dubbele kaartlezers)<BR>Elekronica (Wafer, Goldwafer, PIC kaarten, Atmel, Funcard, Jupier 1+2; Programmeerhardware);<BR>Diversen (Loggen; emuleren).<P>Graag ontvang ik thans uw bevestiging dat deze secties zullen worden verwijderd, mocht blijken dat toch op de andere secties onrechtmatige informatie voorkomt of deze zich naar andere of nieuwe secties verplaatst, dan zal een soortgelijk verzoek worden gedaan.<P>Uiteraard ben ik graag bereid tot het beantwoorden van nadere vragen,<P>Hoogachtend, <BR>Canal+ Nederland B.V.<P>X.X. van den XXXXX<BR>Manager Legal Affairs
Aanbevolen berichten