Bohemi Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 ik denk dat dat moeilijk is. ik denk dat het het beste is om links te leggen naar goede paginas en een gids te maken.
martinbe Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Lieve medegebruikers van dit onwijs goede en informatieve board. Ware het niet beter geweest wanneer een onderwerp is afgesloten, daar meteen een FAQ van te maken. Dus in feite een resume van alle antwoorden verwoordt in één antwoord. Je zou dan kunnen denken aan een: - Dream Multimedia Dreambox (reeds bestaand) - Dreambox Development (reeds bestaand) - Dreambox FAQ (nieuw te maken) In deze Dreambox FAQ zou je dan zo'n 25-tal hoofdonderwerpen kunnen plaatsen over bijvoorbeeld: - HDD en alles wat er betrekking op heeft. - Flashen - Cardsharing - Softwareprogramma(s) waarvoor dient het en hoe te gebruiken. - vastlopen dreambox - EMU's - Images - Internet - etc etc. Het mooie hieraan is dat je alles per onderwerp kunt catalogiseren. Ja in het begin zal het extra werk met zich meebrengen, maar op den duur beschik je wel over een machtige database. Immers, elk hoofdonderwerp beschikt weer over diverse subonderwerpen die uiteraard binding hebben met het hoofdonderwerp. Indien op een later tijdstip een antwoord op een onderwerp de lading niet meer dekt dekt, dan deze gewoon updaten met de nieuwste gegevens. Lijkt mij een gouden kans. Ben je meteen ook af van alle (domme) vragen. En kan sat4all zich tot in lengte van dagen zich het beste satboard noemen. Het is maar een ideetje mijnerzijds. Zal van dit idee een apart onderwerp aanmaken om te bezien welke reakties ofwel betere ideeen daar uit voort komen Groetjes Martinbe HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD
Gast Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Als je alles in een FAQ stopt wordt die te groot en zeer onoverzichtelijk en verliest dit forum een deel van de kracht. Communiceren is juist zo belangrijk om van elkaar te kunnen leren. Alles wat ik wil bereiken met deze plaatsing is begrip van "allesweters" voor de newbie's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen