Gast Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Ik ben vandaag in de **************************** geweest en er stond een dreambox 7000s met de amber diplay te koop voor ******************* met de 1.05 software nu vertelde de verkoper mij hij is wel met de originele software,kun je dan ook een dreambox kopen zonder of met niet originele software? De garantie vervalt als je er andere software opzet zij hij? Mijn vraag is dan kun je er gemakkelijk andere soft opzetten zonder risiko of kan je er geen andere software opzetten en zijn deze beveiligd van fabriek uit omdat bij ********************* dezelfde dreambox ****************** euro moet kosten en volgens hem zonder software? Geef ik nu beter die **************** meer en koop ik hem bij hem of is het eenvoudig zelf te doen en haal ik hem in de ********************? Alvast bedankt en sorry voor de vele vragen ik heb met de dreambox geen ervaring (id digital ci20e) en zou er best een willen.
Gast Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 gewoon kopen voor dat geld. je stopt er zo andere firmware in en je behoudt je garantie vast wel. Dream zelf komt ook met updates uit. Dus mocht er iets stuk zijn, en je kunt de org FW er nog inpompen, doen. en anders gewoon opsturen. denk niet dat dat een probleem is. en als je em incl emu FW koopt: heb je dezelfde garantie want dan heeft je satboer die er al vast voor je in gezet.
Gast Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Pas toch op met die garantie. Dream-Nederland geeft volgens mij alleen garantie aan box'en die bij geautoriseerde Nederlandse dealers zijn aangeschaft
Gast Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Lees dit topic maar eens..... http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...=1&vc=1
Ron Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Vanaf vandaag is dit de ideale manier je account snel en zonder verdere waarschuwingen uit onze database te laten wissen. Iemand die onze regels niet leest, niet respecteerd en niet snapt dat je hier op dit board geen reclame tegen komt omdat wij hier erg streng op controleren heeft het gewoon niet verdiend om sat4all lid te mogen zijn. We hebben al minstens 2000 x gewaarchuwd en ergens houd dat waarschuwen een keer op. Die dag is vandaag. Of je nou 3 jaar lid bent of 1 dag. Reclame op het board = Exit, ongeacht welk forum of de manier waarop. Hrt is onderhand voor mij niet meer leuk dit forum te lezen. Iedere dag kost het lezen van e-mail +/- 25 minuten (vanwege de vele spam, virussen en domme vragen) en op het board is het niet veel beter. Verkeerd geplaatste vragen, reclame, handelen in het te koop forum, roddels en onjuiste berichten in het nieuwforum enzovoorts enzovoorts. Denk er aan dat het beheren en onderhouden van sat4all heel erg veel tijd vergt van de moderators. Zodra dat voor ons niet meer leuk is, kunnen we er beter mee stoppen en de deuren dicht doen. Zorg er dus a.u.b. voor dat het voor iedereen leuk blijft! Tox.
Aanbevolen berichten