Gast Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Ik ben vandaag in de **************************** geweest en er stond een dreambox 7000s met de amber diplay te koop voor ******************* met de 1.05 software nu vertelde de verkoper mij hij is wel met de originele software,kun je dan ook een dreambox kopen zonder of met niet originele software? De garantie vervalt als je er andere software opzet zij hij? Mijn vraag is dan kun je er gemakkelijk andere soft opzetten zonder risiko of kan je er geen andere software opzetten en zijn deze beveiligd van fabriek uit omdat bij ********************* dezelfde dreambox ****************** euro moet kosten en volgens hem zonder software? Geef ik nu beter die **************** meer en koop ik hem bij hem of is het eenvoudig zelf te doen en haal ik hem in de ********************? Alvast bedankt en sorry voor de vele vragen ik heb met de dreambox geen ervaring (id digital ci20e) en zou er best een willen.
Gast Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 gewoon kopen voor dat geld. je stopt er zo andere firmware in en je behoudt je garantie vast wel. Dream zelf komt ook met updates uit. Dus mocht er iets stuk zijn, en je kunt de org FW er nog inpompen, doen. en anders gewoon opsturen. denk niet dat dat een probleem is. en als je em incl emu FW koopt: heb je dezelfde garantie want dan heeft je satboer die er al vast voor je in gezet.
Gast Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Pas toch op met die garantie. Dream-Nederland geeft volgens mij alleen garantie aan box'en die bij geautoriseerde Nederlandse dealers zijn aangeschaft
Gast Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Lees dit topic maar eens..... http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...=1&vc=1