Hummer Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 10 oost 11104 V 6111 3/4 --------------------- Mijn site
EmQu Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Goedenavond allen. 10 oost ----> ok dat snap ik wat wil de rest nu zeggen? ik zou dit graag eens willen weten omdat ik ook interesse heb om eens wat te bekijken. Wie wil en kan mij uitleggen hoe ik te werk moet gaan. Of wie weet waar ik dit kan lezen zodat ik dit zelf kan uitzoeken. Alvast dank. ...
FEEDDXER Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Hoi , Op dit board zoeken wij allemaal naar feeds , en als iemand een feed plaatst dan zijn dit de gegevens die je moet ingeven voor dit beeld te kunnen ontvangen. En deze zijn Frequentie 11142 Polarisatie v of h Symbolrate 6111 of 4500 of 6666 Fec: 7/8 of 3/4 of 5/6 Je kunt altijd op ons sat4all board komen kijken of eens gaan kijken bij Hummer(sat4allfeedhunter) op zijn site. Ik denk dat je hier wat aan hebt. Groetjes van FEEDDXER.
EmQu Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Dank u voor uw reactie. Dan heb ik nog 1 vraagje. Misschien niet op zijn plaats in dit forum maar ik heb mijn schotel nu op 19,2 staan. Hij staat ook op een bepaalde hellingshoek afgesteld, moet ik hem nu naar de 10 graden draaien en hoef ik dan niet aan de hellingsstand te rommelen? Als dit zo is dan hebben jullie een enthousiaste feedszoeker erbij hoor. ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen