Ga naar inhoud


multivision


Gast

Aanbevolen berichten


hallo, ik heb zelf een 830 ci met originele firmware 108 met een jokercam. ik ontvangt de multivisions 1-4 en xxl en freex tv en een heleboel andere zender allen geen c+ 1-2 .en de ned zenders niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij mij ook hetzelfde.Toevallig een week geleden heb ik gemerkt dat hij het niet meer doet.Voorheen bijna een jaar lang had ik helemaal geen problemen.

 

Ik heb Hyundai 1010IR+STAB+SatcityPatch+Fun+Mastera4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is weer een tijdje terug dat ik hier ben geweest, maar de recente ontwikkelingen noopte mij terug te keren naar dit board.

Een aantal weken geleden hielden de Multivisions op de Hotbird er bij mij ook mee op. (1010IR)

Ik heb verleden week een MagicCam gehaald en voilá, hij werkt weer. Vraag me niet hoe of wat, maar ze doen het opeens weer. Tevens andere Franse kanalen die weer opengesprongen zijn.

 

Tot mijn grote spijt de SECA II kanalen en de Premieres niet...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Lip-Synch werkt (vaak) niet goed, maar na een paar keer het beeld bevriezen en weer loslaten gaat het meestal wel, muv de MTV's en VH-1. Verder heb ik wel het idee dat ik meer kan zien dan voorheen met alleen de fun-card.

 

Ik heb hem eigenlijk op aanraden van mijn sat-verkoper die vermeldde dat de Premieres er weer aan zouden komen en dat ik daarvoor een MM zou moeten hebben. Hij kan me ook mooi genaaid hebben hoor, ik ben wat dat betreft iets te goedgelovig denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...