Gast Geplaatst: 3 november 2003 Geplaatst: 3 november 2003 Hoi Medesatters, Ik heb even een vraagje, op mijn seca 2 kaart ( origineel ) heb ik wel beeld en geen geluid op de C+ filmzenders. Als ik switch naar Irdeto ( emu ) dan wel geluid. Enig idee hoe ik dit kan aanpassen ?? Ik draai ZIBI8NL-Plus-EMU-6072 Op alle andere seca2 zenders van C+ heb ik wel geluid. Muchos Gracias !!! JeDi
Gast Geplaatst: 4 november 2003 Geplaatst: 4 november 2003 Heb ik ook last van, ik denk omdat mijn seca2 kaart (nog) niet geupdate is, staat op 31-07-2003 kun je nakijken met je afstandsbediening:menu,0,3 daar staat tot wanneer je abo bij C+ geldig is.
Gast Geplaatst: 4 november 2003 Geplaatst: 4 november 2003 Hij is geupdate staat op 31-12-2003 !!!\ Dus dat gaat perfect !! En het is een abbo op C+ Films dus dat is ook ok... ( Voetbal is lullig kijken zonder geluid ) Het moet volgens mij een instelling in de soft van de receiver zijn..... Jedi
Gast Geplaatst: 4 november 2003 Geplaatst: 4 november 2003 zet hem es op een 'zwart' kanaal, druk op de 'a' toets en selecteer de seca2 PID (volgens mij '2'). misschien dattie dan ineens wel aanspringt, bij mij werkt het namelijk perfect.
Gast Geplaatst: 5 november 2003 Geplaatst: 5 november 2003 Ik heb op C+ steeds 1 seconde geluid daarna valt het weg. Maar het rare is als ik op menu druk, zodat het menu in het scherm staat dan heb ik geluid ?? Wie o wie kan me aub helpen ??? Marc weet jij het ?? JeDi
Gast Geplaatst: 10 november 2003 Geplaatst: 10 november 2003 Welke zibi+emu heb je er exact instaan nu ? zibi 8NL-plus zegt me even zo gauw niks.
YUGI Geplaatst: 10 november 2003 Geplaatst: 10 november 2003 via serv toets op multicam zetten op a drukken dan 1 even heen en weer zappen dan moet het goed zijn.
Gast Geplaatst: 10 november 2003 Geplaatst: 10 november 2003 Ok dank je ik ga het proberen !!!! PEACE
EmQu Geplaatst: 10 november 2003 Geplaatst: 10 november 2003 Ik had precies hetzelfde, ik zette hem op irdeto1 en telkens sprong hij terug naar seca, het is dus volgens mij iets van C+. Ik heb hem in het + menu van seca2 afgehaald en op multicam gezet, vervolgens weer op irdeto gezet en de ontvanger standby gezet en weer aan. Probleem opgelost. ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen