Ga naar inhoud


nieuwprijs samsung drs-9500 via ci


Gast jacoboot

Aanbevolen berichten

misschien hoort deze vraag hier niet maar stel hem even

 

ik kan misschien een samsung dsr-9500 via ci loader 5.01 kopen. weet echter niet wat de nieuwprijs is ??? kan hem nergens meer vinden.

tweede vraag wat is de gangbare vraagprijs voor een tweede handse ( range aangeven is oke)

 

waar moet ik zoal op letten

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hem 1 1/2jaar geleden gekocht voor 320 euro, een half jaar geleden met de kaartwissel was het zo`n beetje een ""waardeloze" machine en nu er nieuwe software beschikbaar is is het weer een toppertje.Dus wat is de waarde?? Wat is de vraagprijs wat jij er voor moet geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees wat suggesties van een nieuwe bootloader in de nieuwe Sammy.

het is mij niet duidelijk of die berichten juist zijn

en vervolgens of eea met JTAG dan toch op 501 te brengen is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik lees wat suggesties van een nieuwe bootloader in de nieuwe Sammy.
het is mij niet duidelijk of die berichten juist zijn
en vervolgens of eea met JTAG dan toch op 501 te brengen is.



Jep das gewoon de versie die na de sammy met loader 501 uitkwam de sammy met loader 505, ik heb er eentje van gekocht en meteen een jtag in gehangen en de loader 505 vervangen door loader 501, waardoor die weer met een seriele kabel te patchen is, maar nu heb ik dus net weer berichten gehoord over nog een nieuwere versie de sammy met bootloader 700 ofzo, en die schijnt dus weer niet tepatchen te zijn met een jtag interfaceje, maarja wie weet komt daar binnenkort ook een oplossing voor, iniedergeval als je een sammy met loader 505 hebt, kan je heb redelijk makkelijk vervangen door 501, alleen moet je wel draadjes aan je board solderen, maar als je dat goed doet is er nix aan de hand!!!

Greetz
Digi Beta
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...