Bert Schellekens Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Voor de experts: 1. Hoe lang na de vervaldatum ontvangt een CanalDigitaal kaart nog updates? (zonder CanalDigitaal te hoeven bellen). 2. Welke kanalen zenden die updates uit. Met "vervaldatum" bedoel ik de datum die je ziet als je bij kaart info kijkt. Na die datum heb je geen beeld, maar ontvangt de kaart nog wel enige tijd updates. De vraag is dus hoe lang nog. Kijk hier voor een uitgebreide discussie
Bigfoot Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Is dat niet gewoon willekeur van CD hoe lang ze het leuk vinden om voor alle kaarten updates te sturen?
Gast Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Ik dacht dat het de hele maand door updates binnenkwamen. Gr
prutsie Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 In principe laat C+ de hele maand de updates doorlopen, dus minimaal 1 keer per maand de ontvanger een uurtje aan. Je kan dus theoretisch je ontvanger maximaal 2 maaden - 2 dagen uit laten staan mits je op de eerste van de maand je kaart laat updaten tot einde volgende maand. de laatste dag van die maand laat je je kaart weer updaten. Aan te reden lijkt mij het niet, maar alla. Het gebruikte kanaal maakt niet teveel uit. Gewoon je ontvanger op een van de kanalen van het basispakket zetten. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Klopt Peter, dat hele gedoe over welke transponder je moet hebben etc. Maakt niet uit. Niemand kan je verplichten om naar welke zender dan ook te kijken. Ciao
Bert Schellekens Geplaatst: 6 november 2003 Auteur Geplaatst: 6 november 2003 Citaat: Je kan dus theoretisch je ontvanger maximaal 2 maaden - 2 dagen uit laten staan mits je op de eerste van de maand je kaart laat updaten tot einde volgende maand. Klopt, maar dat vroeg ik niet. Als ik vanaf nu mijn ontvanger uit laat staan, en op 1-1-2004 weer ga kijken, dan heb ik geen beeld meer (kaart staat nu op 31-12-2003). Maar ik kan dan nog wel een nieuwe update binnen krijgen door de ontvanger op bijv. RTL4 te zetten en maximaal 15 minuten te wachten. De vraag was: hoe lang na 1-1-2004 lukt dat nog?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen