pipokoeie Geplaatst: 7 november 2003 Geplaatst: 7 november 2003 hoi ik heb een 5816/03g gepatcht met de dsi185allcam v5 , nu wil ik er de settings in zetten van mz die op zijn site staan . ik zou volgens de readme eerst de 512.bin in de tuner moeten zetten en dan de eeprom .nu is mijn vraag waar zet ik de flash512 mee in de deco,en hoe . het zal ongetwijfeld hier besproken zijn , maar ik zit niet zo veel meer op deze site ivm tijd gebrek. alvast bedankt pipokoeie LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
M_Z Geplaatst: 7 november 2003 Geplaatst: 7 november 2003 Je hebt een oslink nodig en het programma Oslink v1.5 is het enige programma dat met deze ontvanger goed mee overweg kan. Succes, M_Z
pipokoeie Geplaatst: 7 november 2003 Auteur Geplaatst: 7 november 2003 hoi marc (met een C) is er ergens een beschrijving te vinden van 1.5 zoja waar of is het hier ergens besproken , alvast bedankt greetz pipokoeie LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
M_Z Geplaatst: 7 november 2003 Geplaatst: 7 november 2003 De uitleg van Oslink v1.5 is gelijk aan die van Oslink v1.1 en 1.2a. Alleen kun je in Oslink v1.5 ook de eeprom proggen, maar dat wijst zich vanzelf. Op de Oslink Software pagina vind je alles wat je hiervoor nodig hebt dus. M_Z
NEO_X Geplaatst: 7 november 2003 Geplaatst: 7 november 2003 pipokoeien msg me prive en ik help je wel het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
pipokoeie Geplaatst: 8 november 2003 Auteur Geplaatst: 8 november 2003 hoi uhm sorry mark©,een c hoe kom ik er bij. Nou ik ben zo ver dat ik het progje heb geinstaleerd op een laptop met windows xp , dat had al heel wat voeten in aarde , dit omdat dus in de register het een en ander moest verwijderen,om het zonder fouten te laten starten . Ik hoop dat het met een laptop gaat , want ik heb nogal eens problemen gehad met de oslink,zoveel dat ik het allemaal bij mijn zoontje op zijn computer heb geinstaleerd,maar daar zit weer geen internet op. Allemaal bedankt ik ga nu verder met uitproberen goeten pipokoeie LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
pipokoeie Geplaatst: 8 november 2003 Auteur Geplaatst: 8 november 2003 hoi citaat uit een settings lijst Deze settingslijst is voor de Philips DST 5816/03G Zet eerst de DSI185D_beef.BIN in de tuner Dan de settingslijst flash512k.bin En als laatste deze meegeleverde eeprom (dus geen lege!!! maar alleen deze gebruiken) Settings aangepast op 4-10-2003 door M_Z suc6 WaferJo. Hoe doe ik dit , de eeprom is duidelijk ,maar hoe krijg ik nu de 512 flash in deze deco moet ik dan de hele firm er opnieuw inzetten ??? graag een antwoord hierop of een korte uitleg van wat eerst. LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
Johan45 Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 Hallo pipokoeie 1. Eerst de V5 2. Dan de flash512 3. Dan de eeprom. Lees hier hoe het wel moet. Vult u rustig aan !!!
pipokoeie Geplaatst: 8 november 2003 Auteur Geplaatst: 8 november 2003 hoi moet ik dan de 512 eerst wissen en dan weer over schrijven greetz pipokoeie LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
pipokoeie Geplaatst: 8 november 2003 Auteur Geplaatst: 8 november 2003 het is allemaal gelukt heren bedankt greeetzz pipokoeie LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen