rommelaar Geplaatst: 7 november 2003 Geplaatst: 7 november 2003 Hi satters: Door opruimwoede van mijn echtgenoot is mijn handleiding weg geraakt. Heeft iemand misschien nog een handleiding van een stab interface positioner diseqc 1.2 Bijvoorbaat veel dank voor de te neme moeite Cees Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Fredo Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 dat moet je cobes even vragen die spaart handleidingen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Ome Merde Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 bedoel je de handleiding van de stabrotors ? die staan hier merDe deze ruimte is te huur
rommelaar Geplaatst: 8 november 2003 Auteur Geplaatst: 8 november 2003 Nee Oom Merde ik bedoel de aansturings unit die bij de tv staat.Waar ik met de afstandsbediening het betreffende kanaal in kan toetsen. Als U daar een site voor weet hoor ik het gaarne. Bedankt evengoed Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
rommelaar Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Geplaatst: 9 november 2003 Allen die gereageerd hebben op mijn oproep hartelijk bedankt. Ik ben weer in het bezit van de handleiding en kan weer verder met de stab. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen