elektrik Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 beste satters ik heb hier een laptop met win 98, internet expl 5.0 en outlook expres 5.0. nu wil ik als ik een van deze programmas open dat hij automatisch verbinding maakt met het web. ik heb al geprobeert om via internet opties -> verbinding -> het bolletje "altijd mijn standaart verbinding kiezen " aan te vinken maar te vergeefs, ik moet steeds op kiezen drukken als het venster verschijnd om verbinding te maken, wat moet ik doen? alvast bedankt -hij die veel vraagt, weet veel-
Ome Merde Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 in het kiesvenster van de externe toegang (dus het scherm waarin de knop 'verbinden' staat) staat ook een optie automatisch verbinden . hierin staat bij jou geen vink, die moet er wel staan. als je dan een programma start dat een internetverbinding nodig heeft, zal hij automagisch gaan verbinden. merDe deze ruimte is te huur
elektrik Geplaatst: 8 november 2003 Auteur Geplaatst: 8 november 2003 het is adsl, de twee vinkjes staan er maar toch werkt het niet, raar vind ik dat -hij die veel vraagt, weet veel-
Ome Merde Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 deïnstalleer externe toegang, opnieuw opstarten en opnieuw installeren. misschien werkt dit. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen