Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

vanmorgen om 5.00 uur rood, blauw, the studio en X zone zwart op de strong 8000 en de philips, "blokjes"op de Humie, signaal meter op rood alleen bij deze kanalen !

Geplaatst:

Ik had gistervond hetzelfde...ineens ned1 t/m 3 xzone enz. weg... rtl-en en zo gewoon in orde...

Na diverse f#unF#iles en wat geprutst ineens weer 'in orde'..

raar...

Geplaatst:

En nu heb ik met de werkende file van gisterenavond 23.00 uur , weer een beetje geklooi : X-zone en the studio, krijg ik alleen maar aan de praat na een random aantal keren te zappen tussen een werkend kanaal en deze 2 ???, Nu ben ik even het spoor bijster hoor. Gebruik de op dit board geadviseerde PBM. Dit alles op een hummie met de oude 2.3 patch......

Geplaatst:

Sterker nog : Ik moet eerst op C- blauw gaan en dan naar x-zone, en ja dan pas beeld, werkt bv niet als ik v.a. RTL4 kom ?????

Geplaatst:

Eergisteren hetzelfde probleem. Eens geprobeerd te loggen met Wallbanger.

Wel iets raars gezien: RTL4, RTL5, de drie NED's, SBS, V8 en canal blauw gebruiken allemaal sleutel 0D, terwijl de rest, dus XZONE en canal rood key 0E gebruiken (???) Waarom? I don't know.

Maar na goed invullen werkt alles weer, en ik had weer beeld, zelfs vroeg in de avond, en in de 'kleine' uurtjes.

cy

Geplaatst:

bij de hummie (ik neem aan met fun dus en niet met aston ci erin..) is de pbm niet van belang, dus dit lijkt me meer een pmc probleem.. wedden dat:

als je er een aston 1.0x indouwd met smartcard dat ie in 1x alles goed aanzapt..

groeten

Geplaatst:

moest ook iedere keer van werkende naar + blauw, rood zappen om beeld te krijgen.

Heb andere file geprogd, alles werkt weer perfect.

John

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.