Ga naar inhoud


[Strong 8000] Weer een dooie 8000


pillie

Aanbevolen berichten

Gisteren een 8000 gepatched naar FULL MC ned en daarna stopte hij ermee en nu heb ik geen display en hij gaat ook niet meer blind in de CHA mode.

Ik krijg nog wel code d'acces in loader 2000 maar met ctrl+c en dan cafe intoetsen gebeurt er ook niets meer.(100 keer)

En met medialoader V5 kreeg ik eerst de melding bij Resucitating Display:

 

code d'acces

cafe

 

boot_FORCE_ECP_1.6a(DA3NED_VEN_V20.1)

BOOT_16.a>

Display ON

 

maar vervolgens niks meer maar toen ik het later weer probeerde kreeg ik deze melding:

 

Run time error 7

Out of memory

 

Wat gaat hier fout en krijg ik hier nog leven in want ik heb geen spullen om hem door te meten.

 

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hyperterminal heb ik ook geprobeerd maar ik krijg met geen mogelijkheid contact.

Is er iemand in de buurt van Rotterdam die de flash eruit kan halen en opnieuw programmeren?

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe haal ik eigenlijk die display uit elkaar want die zit vast aan die aan en uit schakelaar?

Ik heb hier nog een dode strong dus dan moet het toch mogelijk zijn om hem op de 1 of andere manier tot leven te wekken.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...