Ga naar inhoud

Nieuwe Dreambox 5620S

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zowel de Dreambox als de Dbox2 en kan dus een (mijn) oordeel geven over het beeldkwaliteit.

De Dreambox geeft in vergelijking met andere populaire boxen zoals de Xtreme, @sat enz. een veel beter beeld.

De Dbox2 daar in tegen geeft een iets beter beeld op RGB.

Maar ten opzichte van al die Popie Jopie boxjes van tegenwoordig is de Dream m.b.t. de beeldkwaliteit een verademing.

I'm not a complete idiot, some parts are missing.

Dreambox 8000 HD - Vu Duo

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Jochies het gaat over de Dreambox 5620 en niet over beeldkwaliteit van oude en nieuwe dozen.

Ik snap alleen niet in welk segment de 5620 nog een toevoeging moet zijn. Prijstechnisch gezien worden er links en rechts Dreambox 7000 aangeboden die de officieel vastgestelde prijzen van de Dreambox 5600 onderbieden. Dat weet inmiddels iedereen. Ik zeg ook niet koop je Dreambox 7000 daar want daar is tie goedkoper, maar de stelling blijft wat voegt een 5620 nog toe aan een 7000 en 5600, prijstechnisch en systeemtechnisch bekeken.

Wie koopt dan wat en vooral waar..........

Geplaatst:

Beste knul,

Je geeft in principe zelf al antwoord op je vraag? De 56(2)00 zal prijstechnisch weer even aantrekkelijker zijn dan een 7000.

Of je die nu via de originele NL kanalen of via grijs import betrekt verschil in prijs zal er zijn.

I'm not a complete idiot, some parts are missing.

Dreambox 8000 HD - Vu Duo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen