Ga naar inhoud


asscom diseq2


Gast patchit2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Wie kan mij helpen

 

Ik heb een diseq 2.0 met daarop 2 lnb's.

Ik krijg het niet voor elkaar om de hotbird op 16 graden oost te ontvangen. Beide lnb's werken want kan op beiden astra ontvangen (zonder diseq ertussen). Kan ook alleen astra ontvangen met diseq ertussen en sluit dan kabel aan op schotel a. Zo gauw ik ga zoeken op de hotbird (met of zonder diseq krijg ik geen signaalsterkte door). Mijn ontvanger is gepatched met de laatste Allcam file. Zijn er nog dingen nodig die ik moet aanpassen in de instellingen van de diseq optie onder menu, 7 instellingen diseq?

 

Groet Patchit

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Gerrit,

 

Dit had ik al door maar het werkte niet.

Ik heb inmiddels de astra op 26 graden oost gevonden, niet helemaal de bedoeling maar weet in ieder geval dat de asscom geen signaalsterkte weergeeft in het menu van de diseq. Wel geeft deze signaalsterkte door als je op de + drukt. Ik ga nog wel even stoeien, het moet mogelijk zijn.

Krijg nu geen beeld op de astra op 26 graden als ik deze op het b kanaal van de diseq aansluit. Alleen maar op A. Moet je op de een of andere manier nog met de hand switchen om kanalen te bekijken (indien twee lnb's goed ingesteld) van schotel nr??

 

Groet,

 

Patchit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...