Ga naar inhoud


EMU versie 2.1


Gast DigiBeta

Aanbevolen berichten

He hallo,

 

Voor degene die het nog niet door hadden, EMU versie 2.1 is nu uit en te downloaden via het satdudez forum, eigenlijk weinig veranderd, maar het probleem met hispasat is nu opgelost en hispa is weer AU, dus veel zap plezier!!

 

Greetz

Digi Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites


ff vraagje, heb hem er vandaag ingezet, hieronder werkwijze :

 

decoder aan (op FTA kanaal), samsungsat gestart, bin file in upload gezet, hierna gaat alles goed. Doordat ik van firm 129 afkwam nieuwe kanalenlijst erin gegooid en nu weer beeld op mn FTA kanaal. Bij alle overige kanalen geen beeld.

 

Decoder met afstandbediening uit, weer aan, op NED1 gezet, exit toets, en wachten tot ik beeld heb,......wachten wachten wachten....komt niets.....

 

ik heb het opnieuw gedaan zonder MM in mn sammy, zelfde probleem.

 

Ik heb een GW in slot a zitten, die herkent ie ook als conax.

 

Dus wat doet ik fout ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

He hallo,

 

Er kunnen meerdere dingen aan de hand zijn, waardoor ie die kanalen niet kan openen, in het geval van nederland 1 enzo (het canaal digitaal pakket) moet je eerst de goeie ecm pid selecteren, standaard gebruikt ie die van irdeto2 omdat ie als 1e in zijn lijstje staat, wat je eerst moet proberen is of het lukt met de pid van irdeto 1, namelijk de 0602, dus je zet je ontvanger op het kanaal, in dit geval ned1, vervolgens druk je op exit, dan zegt ie CAID=0622 druk nu op pg+ net zo lang tot er staat CAID=0602 druk dan op ok, en hij zou het moeten doen, doet ie het dan nog niet dan ligt het aan de file die je erin hebt gezet doormiddel van de editor, het probleem hiermee is dat ie niet alle providers erin heeft staan en die moet je er handmatig even inzetten, net zolang tot alle provoders erinstaan die je gebruikt, vervolgens terug schrijven naar sammy en nu zou het dan wel moeten werken als je die CAID op 0602 zet!! mocht je problemen hebben met het maken van je file kan je die van mij ook wel krijgen als voorbeeld, dan weet je hoe ie er ongeveer moet uitzien!!!

 

Succes

Digibeta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem werkend, na enig speurwerk weet ik wat ik fout heb gedaan ook. Inmiddels ook een engelse turial gevonden met stap voor stap uitgelegd hoe en wat. Wie intresse heeft moet het maar zeggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...