Gast Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 Na een storing moest Sirius weer opnieuw worden vastgelegd. voorheen kreeg ik de Nordic kanalen zoals Viasat Sport Sverige via Freq 11977V.Nu krijg ik via automatisch zoeken wel 600 kanalen maar niet de Nordic kanalen. Heb ik nu de verkeerdse satelliet vastgelegd of moet ik iets anders doen?
Bigfoot Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 Nordic beam is zwakker dan de andere in NL, is je schotel verdraait? Zoek anders es handmatig door zelf de freq's in te voeren: http://www.lyngsat.com/dig/viasat.shtml Maar ik denk dat je de verkeerde sat te pakken hebt, op de Sirius zitten maar iets van 100 kanalen.
Gast Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 Ik vermoed inderdaad dat mijn schotel door een storm is verdraaid.Ik heb handmatig de Frequenties van de website geprobeerd maar dan krijg ik andere kanalen.Dat bewijst dan dat ik op een verkeerde satelliet zit.Het verwarrende is alleen dat op de voorgeprogameerde lijst in mijn Topfield Sirius wordt aangegeven terwijl het eigenlijk een andere satelliet is. Betekent dit dat mijn schotel weer opnieuw moet worden ingesteld ? Overigens bedankt voor je antwoord
Bigfoot Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 Op welke zender krijg je beeld, noem er es een paar? Je moet es kijken hoeveel ontvangst en quality je krijgt op een Sirius zender.
Gast Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 Das Erste(11842 MHz) Bayerische FS (11842) Phoenix (11842) TV Berlin (12148) Motors TV (12610) Echte Siriuskanalen zie ik er niet tussen. Bolijkbaar is dit dus niet Sirius maar mijn Topfield geeft wel Sirius aan
Bigfoot Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 Die freq's lijken me niet goed maar het is de Astra
Gast Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 Ja daar was ik al bang vooor. Is de enige oplossing om de schotel opnieuw in te stellen ?
Bigfoot Geplaatst: 10 november 2003 Geplaatst: 10 november 2003 Als de schotel verdraait is moet je hem terugdraaien. Zet daarna met watervaste stift wat markers op de bevestiging, kun je later gelijk zien als ie weer verdraait is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen