Ga naar inhoud


Heeft iemand een Echostar dvr-5000 HD?


Gast

Aanbevolen berichten

Er zijn geen of nauwelijks berichten over de Echostar dvr-5000 HD ontvanger. Een machine met 40Gb harddisk en 2 CI sloten. Is deze ontvanger niet meer leverbaar? Niet populair?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet populair denk ik. Voor een paar centen meer heb je een 7000 met analoog en een positioner voor 36 volt motoren erbij.

 

Omdat er veel 3000's zijn verkocht denk ik dat veel mensen de overstap maken naar de 7000. Alleen al vanwege die positioner.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd. In Nederland is de DVR-5000 erg duur (€500,- tot €700,-) en is het prijsverschil met de 7000 klein. Bij een bekende zaak in Duitsland is de DVR-5000 aanzienlijk goedkoper en is het prijsverschil met de de 7000 dus veel groter.

 

De prijzen bij deze Duitse zaak zijn momenteel

 

DVR-5000 HDD met 40GB €319.00

Echostar DVR-7000 HDD €749.00

 

Ik vraag mij af of de Nederlandse winkels zich niet letterlijk uit de markt prijzen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk inderdaad dat de Nederlandse winkels veel te duur zijn. Ik zag bij de MediaMarkt in Enschede (die notabene beweren het goedkoopste te zijn) de 5000 voor 800 Euro en de 7000 voor iets van 1150 Euro.

Als je deze prijzen vergelijkt met bv Duitsland zijn ze 2x zo duur.

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Citaat:
wat heb je eigenlijk aan die positioner.


Die positioner heeft als voordeel dat je er direct een zware motor mee kunt aansturen. Bijvoorbeeld een actuator. Bovendien heeft de Echostar 7000 autofocus. Dus als elevatie en declinatie goed zijn ingesteld, heb je altijd automatisch het sterkts mogelijke signaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij mag je geen commerciele zaken noemen!

maar ik zou ook maar eens kijken bij die satboer uit groningen, zei advertentie in laatste satelite zal je zien dat de prijzen niet zoveel verschillen van de duitse zaken/

 

Gr,

Droompje

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...