Gast Geplaatst: 5 juni 2002 Geplaatst: 5 juni 2002 ik krijg geen canaldigital programma`s meer geladen
dighunter Geplaatst: 5 juni 2002 Geplaatst: 5 juni 2002 Mooi, als je nu eens zou beginnen met te melden met welke ontvanger je werkt zou het al iets makkelijker kunnen zijn om een oplossing te vinden. ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Gast Geplaatst: 5 juni 2002 Geplaatst: 5 juni 2002 ja sorry, ik heb een philips 5816 volgens mij en oudere ik kreeg all dagen een rode stip op mijn scherm maar ik had genoeg sterkte van mijn schotel 4,5 groen dus ik dacht het zal wel maar de volgende dag was ik allemaal mijn digitale programm`s kwijt all die andere duits canalen deed het wel nog dus ik dacht ik zoek mijn zenders opnieuw op maar het zoekt nu alleen geen canaldigitale programma`s meer ahhhh ik werdt gek kan jij mij helpen
Gast Geplaatst: 5 juni 2002 Geplaatst: 5 juni 2002 Welke kanalen heb je wel? Staat je schotel niet op de verkeerde satelliet gericht??!! 't is maar een suggestie. Groetjes
dighunter Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 @kay27_98 Je hebt me een PM gestuurd maar je hebt uw profile ingesteld zodat je geen PM kan ontvangen. Je zal dit wel moeten aanpassen als je via PM antwoord wil. FF doen en opnieuw proberen ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Aanbevolen berichten