Ga naar inhoud


nokia 9902 s


Gast klaasje

Aanbevolen berichten


Hoi,

 

de 9902S heeft 1 ingebouwde Viaacces cam en 1 CI-slot.

 

Uiteraard kun je een fun-card proggen voor ViaAccess, maar meer kun je daar, bij mijn weten, niet mee. Ik heb nog nooit een Allcam-patch of iets dergelijks kunnen vinden voor de 9902S!

 

Mijn advies, na veel proberen: Een jokercam, (skycrypt +FreeX) geeft verreweg de beste resultaten. Geen hangers, goede herkenning van de CAM, en met 1 fun-kaart prima te proggen. Versie 0.77 erop werkt uitstekend.

Verder adviseer ik je om je Harddisk uit te bouwen. Dan kun je ook prima 7200 toeren HD's gebruiken, als je een externe kaast met externe voeding gebruikt, en je CAM wordt nog veel beter herkend.

Let op, als je de receiver in stand-by zet, kan het zijn dat 'ie daarna bij de volgende keer opstarten/aanzetten, de HD niet wil herkennen.

Vandaar, altijd aan laten staan!

 

Verder toch wel een mooi appraraatje hoor, prachtig me nu, uitstekende PVR, en natuurlijk je NOKIA HD aan de PC koppelen, MPEG-data eraf rippen, muxen en DVD'tje branden!

 

Top, maar wel gevoelig voor verschillende cam's, ivm herkenning!

 

Greetz,

Pekka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mard,

 

ja, heb ook een MM1.02 naar MR1.04 geprobeerd. Liep iets beter dan de MM1.02, maar nog steeds af en toe geen herkenning, dan dus een paar keer rebooten en werkte het weer.

 

Ik heb nooit met de Voltage-mod voor het CI-slot gewerkt, is met JOKER ook niet nodig geweest.

Echt, de JOKER werd, samen met de ASTON, perfect herkend, maar dat waren dan ook de enige die ik samen met MM en MR getest heb!

 

Greetz,

Pekka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...