Gast Geplaatst: 10 november 2003 Geplaatst: 10 november 2003 Ben nog eens op zoek gegaan naar een mp3 player die voor de dreambox zou kunnen worden gebruikt. Wat ik tegenkom is mpg123. Deze is in veel versies te vinden, ook in een linuxppc versie. Zou dit wat kunnen zijn? Ik heb het bestand mpg123-0.59r-2.ppc.rpm. Dit is waarschijnlijk de code die nog omgezet moet worden. Ik heb verder geen linux kennis en kom nu dus niet meer verder. Zou een expert hier eens toelichting over kunnen geven?
Gast Geplaatst: 10 november 2003 Geplaatst: 10 november 2003 je kan ze ook zonder die speler gewoon afspelen hoor. uploaden naar je HDD en dan via het menu kun je naar je HDD. Kies de dir waar de mp3's instaan, en afspelen maar. Helemaal geen aparte software of plugins voor nodig.
Gast Geplaatst: 10 november 2003 Geplaatst: 10 november 2003 Ik weet dat je mp3 tjes kunt afspelen. Maar wat niet kan is eenvoudig een playlist samenstellen en daarover heen shufflen. Dus vandaar mijn zoektocht!
Gast Geplaatst: 11 november 2003 Geplaatst: 11 november 2003 Zou iemand aan kunnen geven of linuxppc (linux voor power pc) applicaties als basis goed zijn te gebruiken voor de dreambox?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen