Ga naar inhoud


Ondersteunt Humax 5400 Conax?


Newbie

Aanbevolen berichten

Ondersteunt de Humax5400 icm TOH3.1 conax, ik kwam er toevallig achter toen ik per ongeluk naar enkele kanalen op Thor 1 west zapte. Ik kreeg een "x" in beeld in de "infobalk" waar de type codering staat. Natuurlijk had ik geen beeld en kwam 0B00 scrambled etc...in beeld.

 

Het herkent in ieder geval de conax codering. Als ik op een Seca2 geocdeerde kanaal ga staan krijg ik geen s of zo in beeld.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daarom vroeg ik het ook juist want met sommige andere coderingen zegt de coderings toner niks alleen een kaartje om aan te tonen dat die gecodeerd is. Bijv. bij Seca2 krijg ik alleen die kaartje te zien. Jammer dat het niet ondersteunt wordt. Ik kan me herrineren dat ik vroeger voor TOH3.1 ook wel eens op thor zat te zappen, toen kreeg ik die x te zien.

 

Ik weet wel dat er op dit moment alleen bulgaarse conax te bekijken is, daar gaat het niet om. met donwloader 2.3 komen die ook automatisch te voorschijn, maar ik heb die niet nodig.

 

 

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment krijg je alleen de bulgaarse conax open, icm met een magic module en pentacrypt 1.11. De keys zitten in de pentacrypt 1.11 en niet op je fun. Ik weet helaas niet hoe de keys in de pentacrypt verwerkt worden.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...