satanixx Geplaatst: 10 november 2003 Geplaatst: 10 november 2003 Hallo allemaal, Zou het mogelijk zijn om cardsharing te doen tussen een dreambox en een humax. In het PCMCIA slot zou dan een ethernet kaartje gestoken moeten worden. Als in voor de humax drivers te programmeren zijn lijkt me dit een optie. Hoe denken jullie erover. Voordat ik een heleboel commentaar krijg dat deze posting in het Humax forum thuis hoort, geen paniek ik zal hem daar ook posten Satanixx Vaak weet ik het, maar soms heb ik een zetje nodig. Hobby is Hobby. 2 x dream + 120 Gbit, 2 x humax 5400 en 1 maal philips 6071
Romeo_ Geplaatst: 10 november 2003 Geplaatst: 10 november 2003 Los van enkele 'bekende' namen die wat voor de humax hebben gemaakt zie ik voor de humax niet echt een 'aktieve' ontwikkelgemeenschap die zou willen meehelpen ?? The Source is Out There....
satanixx Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Geplaatst: 10 november 2003 Dat is maar de vraag, Als het echt interessant wordt weet je maar nooit. Satanixx Vaak weet ik het, maar soms heb ik een zetje nodig. Hobby is Hobby. 2 x dream + 120 Gbit, 2 x humax 5400 en 1 maal philips 6071
thomask Geplaatst: 11 november 2003 Geplaatst: 11 november 2003 serial http lijkt me veel eenvoudiger en ook wel mogelijk...
satanixx Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Geplaatst: 12 november 2003 @ Thomask Betekend dit dat je de com poorten van de beide ontvangers moet gaan koppelen ? Satanixx Vaak weet ik het, maar soms heb ik een zetje nodig. Hobby is Hobby. 2 x dream + 120 Gbit, 2 x humax 5400 en 1 maal philips 6071
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen