Ga naar inhoud

dreambox zonder dealer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie kan mij helpen,heb hier een dreambox staan van een kennis,met een uc0 error,doet helemaal niets meer,nu heeft ie hem 4 maand geleden 2de hands gekocht,zonder bon,heb hem al bij de plaatselijke dealer aan geboden,maar die wil hem niet op sturen,nu is de vraag,waar kan ik hem dan wel laten maken?

Geplaatst:

Als het nederlandse import is kun je op de site van de importeur via het serienummer achterhalen of er support opzit, anders rest je niets anders als direct naar de fabrikant te gaan.

Geplaatst:

Er zijn in dit forum wel mensen die een JTAG hebben, daarmee kun je zelf de Dreambox herstellen als je de uco error hebt. Zoek maar eens verder op JTAG.

Geplaatst:
Citaat:
Er zijn in dit forum wel mensen die een JTAG hebben, daarmee kun je zelf de Dreambox herstellen als je de uco error hebt. Zoek maar eens verder op JTAG.

Helaas Hanseman. Dream adviseerd zelf om de box terug te doen naar de leverancier.

Dit weet ik uit eigen ervaring. Zou het ook zeker doen als er nog garantie op zit. Laat dan meteen de voedingsmodificatie uitvoeren.

Satanixx

Vaak weet ik het, maar soms heb ik een zetje nodig. Hobby is Hobby.

2 x dream + 120 Gbit, 2 x humax 5400 en 1 maal philips 6071

Geplaatst:

kijk verkloten kan ik hem altijd nog,maar waar mij het om gaat,hij heeft de bon er niet bij,en de serie nummer staat niet bij dream multimedia geregistreerd,dus is mijn vraag,kan ik hem dan zo daar heen sturen?wat het kost maakt niet uit.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen