Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

even een vraagje kan deze op een ci v**cc*ss cam met een goldwafer en dat hij dan 24 providers ondersteunt ik heb hem gedownload maar durf hem niet te testen ik heb hem nu met 9 of 10 prov draaien maar 24 is wel erg veel zou wel te gek zijn shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Loridam<BR>heb jij toevallig ook slovenija en hrt aan het draaien ????<BR>Als dat zo is kun je dan effe mailen???<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

het is toch niet erg slim url's hier te schrijven,straks zijn er niet meer bereikbaar.

Geplaatst:

Ik zie ook iets meer in een keypage ofzoiets en een goeie editor.<P>Als deze knakker opgepakt wordt is het einde oefening, ipv dat we zelf met loggen en een goeie editor feest kunnen vieren.. smile.gif" border="0<P>Hoewel het een leuke hobby is, denk ik dat er minder mensen 'moeilijk' zouden doen als ze eens afstappen van dat achterlijke beleid dat ze kaarten niet naar het buitenland shippen. Waar ik woon is het met goed fatsoen niet mogelijk om naar iets anders dan Sirius of Thor te kijken. Maar c*nal nordic weigert een abbo te verkopen aan een midden-europeaan... Dan vragen ze er toch om, of zie ik dat verkeerd ?!<P>(aangezien het om 'bekende' abbos gaat, zou dat voor de copyrights niet uit hoeven maken lijkt me..)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hello <P>where can I find files for DeepamTV and TTN???<P>thankx

Geplaatst:

hello, <P>when do you think there will be the keys for Cine+ package at turksat 42 east (also viaccess). I heard that there some keys available but can you also add them in the new viaccess file coming soon.<P>Thanks in advance

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.