Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er geldt hier geen password. Gewoon even via de hoofd url zoeken naar deze file en dan gaat het best. <P>Verder het kaartje gewoon proggen als een goldcard voor s*** of i*****. Zelf doe ik dat met ICprog en Piccard.<P>Geo

Geplaatst:

Om het bestand (viacces_work100%_forGW) te openen vraagt winzip of winace een wachtwoord.<BR>Wat voor èèn???<BR>Martco.

Geplaatst:

Hallo pipo,<P>Kan ik viaccess (Tv1000) op een Humax 5400 krijgen?<P>bvd <BR>Whale

Geplaatst:

Werkt prima op een Humax. Tenminste als je er een Viaccess CI inschuift. Zit momenteel met mijn 5400 naar TV1000 te kijken.

Geplaatst:

En de handelaren in Viac*ess modules wreven zich in hun handen laugh.gif" border="0

Geplaatst:

is het de moeite om zo'n module te kopen voor mij humax 5400 die gericht staat op de astra en de hotbird? confused.gif" border="0

Geplaatst:

Zover ik het kan bekijken heeft het alleen zin als je van Frans Arabisch en Russich houd<BR>Groeten<BR>Ruud.

Geplaatst:

Of als je eurosport in een vreemde taal wil horen. Voor de hobbby is het een leuke aanvulling op de rest. Ir***to en S**a liggen best wel helemaal open en Via***s is net geopend, dus nog veel te pionieren.<BR>Hebben we weer wat om over te praten.<P>suc6 met je CI-je die je natuurlijk gaat kopen.

Geplaatst:

Ik dacht het wel .<BR>Haal gewoon even die file van de bovenstaande link:-))))) laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Suc6

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.