Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

He jongens waarom deze URL onleesbaar gemaakt? Nieuwe board 'gedragsregels'?????

Geplaatst:

Ik denk het niet dat ze het daarom gedaan hebben .<BR>Denk een even na als we allemaal links gaan leggen naar werkende files liggen die sites binnen de korste keren plat .<BR>Mail deze dingen beter prive dan heb je geen pottenkijkers als je begrijpt wat ik bedoel .<BR> wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ook het viasat pakket op de sirius inmiddels werkend op GW<BR> TV1001.jpg

Geplaatst:

Ja, werkt inderdaad als een speer op mijn MM 9800 met piccard. <P>Maar, heeft iemand enig idee hoe er keys aan toe te voegen/veranderen ?

Geplaatst:

Hi Guys,<P>Jullie maken mij nieuwsgierig. Kan iemand mij de download.url emailen?? Ben benieuwd of ik het ook aan de praat kan krijgen.<P>Groet,<BR>Bubbels

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb een paar zogenoemd goed werkende files uitgeprobeerd, maar tot nu toe geen resultaat. Graag de bovenvermelde file in de download area zetten.<P>Greoten<P>Hanibal smile.gif" border="0

Geplaatst:

Helaas kom ik met Viaxnix niet verder met deze file's. Iemand nog enig idee hoe ik keys in deze files kwijt kan ? Ik wil gelidige NTV files bijvoegen.<P>Verder over de download: met een beetje fantasie weet je de sterretjes in de URL toch wel in te vullen ? Jullie zijn toch ook europese satvrienden ?<P>Verder staat er nog een topic naast deze met een URL waar je dezelfde files kan vinden. <P>Geo

Geplaatst:

Nou ik krijg een foutmelding als ik die file probeer te downloaden<BR>Ip adres logged en nog meer onzin...<BR>Zou iemand mij die file kunnen uppe???<BR>Mijn dank is groot <BR>Groeten<BR>Ruud. rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Okay, ik heb de werkende file gezet op:<BR> <A HREF="http://sat-digital-tv.admin.net.pl/upload/2001-02-14/" TARGET=_blank>http://sat-digital-tv.admin.net.pl/upload/2001-02-14/</A> <P>het bestand heet viaccessok en werkt bij mij als een speer op eem MM 9800 met een gewone goldcard. De pic geprogd met Icprog en de eeprom met Piccard. Daarvoor heb ik eerst de eeprom hex omgezet naar een bin. Gebruik wel een fatsoenlijke loader om de eeprom te benaderen. Ik gebruik daarvoor een loader doe ik al tijden voor Irdeto ook gebruik. Deze bestanden worden dus hetzelfde op de kaart gezet als bij seca / irdeto. werkt het niet bij je dan heb je zeker de kaart niet goed geprogd want deze files zijn al op rijen ontvangers getest. <P>succes Geo

Geplaatst:

ja werken wel maar niet op tv1000 .<BR>Heeft iemand een oplossing ???.

Geplaatst:

Cool he!!!<P>Zit hier ook te genieten van mijn viacces. <BR>Ben zeer blij laugh.gif" border="0<BR>Nu de mtv,s en kiosk van de astra nog..de franse c+ werkt al wel.....<BR>Alles werkt 100% op mijn nokia 9800 en heb nu eindelijks gezien dat mijn ontvanger echt 100% in orde is,dit alles door viacces hack, die jongens hebben goed werk verricht.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P><BR>Bruce.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.