Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Coolie Coolimas aardig gek het werkt !!vandaag men cammetje binnengehad en Voila beeld ben in tijden niet zo happy geweest<BR>TPS Multivision ART<P>Robbie<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

ook sirius mmmm niet bij mij maar mail mij graag de file<BR>chansen70@online.no laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

ook sirius mmmm niet bij mij maar mail mij graag de file<BR>chansen70@hotmail.com laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

sorry sirius niet bij mij maar mail graag de file<P>vorrige mail was fout<BR>chansen70@hotmail.com laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Voor TV1000 is een andere file nodig hoorde ik vanmiddag van iemand. Is nog niet zo publiek maarzal dat binnenkort wel worden.<BR>Dit werkt voorlopig als uitstekend zo.

Geplaatst:

ik krijg het niet aan de gang met mijn humax 5300 , op viasat krijg ik no rights to acces bla bla bla en op tps zegt hij dit ook met afwisselend check card blabla bla als ik in de menu kijk dan zie ik 2 providers tps en srg en bij allebei staat no subscription........is dit op te lossen of moet ik een andere ontvanger gebruiken bv nokia 9800 ??<P>mijn originele viasat kaart doet het wel geen problemen mee.<P>Nafets <P>oneazul@pandora.be<p>[ 14-02-2001: Message edited by: nafets ]

Geplaatst:

VIAstrsh files.<P>Working VIACCESS PIC16F84/24LC16 files.<P>Tested on:<P>-TPS 100%<BR>-CANAL+ France 100%<BR>-CSN France 100%<BR>-ABSAT 100%0<BR>-ART 100%<BR>-SCT 100%<BR>-VIASAT (tested OK TV1000,+1,+2,CINEMA,+1,+2,TV3S,DK,N, ZTV,VH1)<P>First working VIACCESS PIC-EMU thanks to Russian mafia(magsat).<BR>Edited and make fully working by YU aboveground (strsh).<P>Greetsz,<P>heb file gepost in nieuwsgroep,<P>nl.media.satelliet<P>Robo2001

Geplaatst:

Hoi Allemal,<P>Eindelijk de juiste file geprogd, net zoals boven vermeld op 13 oost mis ik ART sport en heb alleen TPS, MuVision en ART, een paar uur later alles is weggevallen en ik krijg het niet aan de praat. Werk met Echo 3000 + VA CAM.<BR>Trouwens op de 3000 levert de VA CAM problemen met de ASTON CAM net of het de ASTON onderdrukt!<BR>Heeft iemand dat meegemaakt.<BR>Viaccess is dus weg.<P>Groeten

Geplaatst:

Kijk eens op ****sport op de hotbird.<BR>Je kan het nu in "tig" talen volgen.<BR>Ligt ook open.<P>Dit zal wel een race tegen de providers worden maar dat mag de pret niet drukken.<P>ps. Spulletje komt uit Rusland en de russische paketten niet publiek.<BR>Zal wel een taktische zet zijn van de mannen.

Geplaatst:

Hoi Allemal,<P>Eindelijk de juiste file geprogd, net zoals boven vermeld op 13 oost mis ik ART sport en heb alleen TPS, MuVision en ART, een paar uur later alles is weggevallen en ik krijg het niet aan de praat. Werk met Echo 3000 + VA CAM.<BR>Trouwens op de 3000 levert de VA CAM problemen met de ASTON CAM net of het de ASTON onderdrukt!<BR>Heeft iemand dat meegemaakt.<BR>Viaccess is dus weg.<P>Groeten

Geplaatst:

Bedankt allemal,<P>Ik heb het al geprobeerd, maar dat werkt niet, het menu van de Viaccess CAM ziet de providers maar alles op zwart. Dat kan aan de CAM liggen?<P>groeten

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.