Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo;

Ik ben bezig met een Website en wil documenten afdrukken waarbij het netjes zou zijn als de url onder de afdruk en de pagina van pagina boven in kwamen te vervallen.

Weet iemand hier iets voor. Met Javascript zal dit niet gaan werken en zocht zelf al in de hoek van een ocx element.

Heeft iemand daar ervaring mee, en werkt dat snel....i.v.m bandbreedte.

Zodat je dus niet 5 minuten hoeft te wachten..

En kun je iedere ocx zomaar in je html pagina gebruiken?

Heb namelijk diverse, zeer kostbare, ocx'jes gevonden op het net allemaal voor VB en C+ applicaties maar vind nergens iets voor implentatie in WebPages.

Thanks..

Geplaatst:

Of de website ed afgedrukt wordt op de pagina stel je toch in, bij je afdruk instellingen van explorer?

Geplaatst:

Nog simpeler: IE > Bestand > Pagina Instelling > Wat bij kop en voettekst beschreven staat weghalen.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Geplaatst:

Ja beste mensen dat is allemaal precies zoals ik het wil en het geeft inderdaad precies het gewenste resultaat.

Wat zeik ie dan....

Echter ik wil dat als er een pagina af word gedrukt door iemand anders dan ik zelf, dus een persoon waarvan ik niet eens weet of ie überhaupt wel IE gebruikt, zijn afdruk krijg zonder de url onderin. En dat ik kan bepalen hoeveel regel er op een pagina komt met een door mij gekozen Header en Footer.

Geplaatst:

bedoel je dat er iemand een pagine uitdrukt van een webpage die jij hebt?

Laat die mensen zelf eens kiezen of ze die gegevens willen afprinten :-)

of wil je naar hun thuis gaan om de settings aan te passen?

Geplaatst:

Als je die HTML document wil laten afdrukken op bepaalde exacte pagina instellingen kun je inderdad het beste het document of aanbieden als word97 document, dat is het beste ivm compatibiliteit of je kan zoals gezegd het aanbieden in PDF formaat.

Als je een word document heb kan dit heel gemakkelijk met CIB PDF plugin voor Word. Werkt prima. Het is shareware, je kan het onbeperkt gebruiken alleen voor echt proffesionele dingen heb je toch de volledige versie nodig.

Geplaatst:

Messchien is een Word-97 output niet eens zo'n slecht idee..

Ik ga me daar eens in verdiepen.

In de eerste instantie dacht ik aan een ActiveX die een preview kon geven met een pagina blader functie en een print opdracht.

Geplaatst:

Let wel op dat veel bedrijven het downloaden van .doc niet toestaan ivm virusgevaar, als er niet te veel opmaak in de counet zit zoals afbeeldingen ed is een pdf het beste oplossing en het is vaak een stuk kleiner dan word document. Met een druk op de knop heb je een word omgezet naar pdf.

Google eens naar cib+pdf+word+plugin

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen