Gast Geplaatst: 12 november 2003 Geplaatst: 12 november 2003 Hoi, Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe ik gebruik een mastera III en een FUN kaart 1x prussian Galaxy en de paarse kaart via Tony heb ik een hax file maar als ik deze wil laten plaatsen op mijn kaarten krijg ik een FOUT melding in het duits AVR-DEVICE-ERROR. Wat doe ik fout???
Gast Geplaatst: 12 november 2003 Geplaatst: 12 november 2003 voor een goede antwoord moeten meer info komen, zoals wat voor FUN gerbuik jij (2/3/4/5/6), heb jij de Chipcat/com goed ingesteeld? IHeb jij ook met een andere software proobeerd? Ik werk met Masterburner zonder probleem (Mastera IV). Kijk voor meer info over programmas + proggen van fun naar: www.duwgati.com Hier vind jij ook Masterburner. Zap.
Gast Geplaatst: 12 november 2003 Geplaatst: 12 november 2003 Zapping, Ik heb na lang zoeken toch nog Masterburning weten te downloaden van duwgati, mijn dank hiervoor. Maar het volgende probleem als ik er een file wil schrijven op de kaart wil het niet lukken. Misschien kun je mij in een PM hier het een en ander in uit leggen. Alvast mijn grootse dank hiervoor. ps Ik ben al enige tijd bezig maar er is helss niemand zo behulpzaam. Rusil
Ome Merde Geplaatst: 12 november 2003 Geplaatst: 12 november 2003 als je onder WinXP/2k draait moet je de klokfrequentie in de configuratie van Chipcat op 6Mhz zetten i.p.v 3,5Mhz waar hij standaard op staat. je weet zeker dat je funcard goed is ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 12 november 2003 Geplaatst: 12 november 2003 Merde, Mijn instelling staat op 6 en ik heb 2 funkaarten die goed zijn. Ik denk zelf dat het misschien aan de file ligt maar ben nog veel te onervaren hierin om tot een juiste conclussie te komen. Rusil
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen