Ga naar inhoud


Emu versie 3 is uit.


Gast

Aanbevolen berichten


Jep werkt weer als een trein, heb em er gister avond in gezet omdat er weeris gezeik was op de hispa, maardat werkt weer lekker nu, laten we hopen dat dat probleem nu eindelijk is opgelost, wordt wel erg vervelend om steeds nieuwe firmware te laden aleen voor de hispasat, maarja we zullen zien, iniedergeval goed werk weer!!!!

 

Greetz

Digibeta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Versie 3.1 staat inmiddels ook bij toe, maar wat mij opviel is dat deze geen 1600 maar 1601 kb is

 

Weet iemand hoe en waarom ?

 

Of gaan we straks allemaal onze receiver slopen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat hebben jullie in jullie embedded slot om conax te emuleren ?

 

Ik heb een lege goldkaart (dus alleen met de pic).

 

Ik probeerde een silver te draaien (wat volgens mij dan "beter" moet gaan) en dan wordt ie wel herkend maar gaat geen een zender open (behalve FTA).

 

Ik weet niet wat er mis gaat, het is gewoon de "conax sans cle's pour emu".

 

Bij de goldkaaart gebeurt het vaak dat als je van rtl4 naar ned3 zapt dat je ff heen en weer moet zappen om beeld te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik probeerde een silver te draaien (wat volgens mij dan "beter" moet gaan) en dan wordt ie wel herkend maar gaat geen een zender open (behalve FTA).
Ik weet niet wat er mis gaat, het is gewoon de "conax sans cle's pour emu".


Die gebruik ik ook en werkt bij mij prima.
Je moet wel zorgen dat de silver echt leeg is voor je gaat proggen.
Als er een verdwaalde key op staat loopt het niet lekker.

Rik
Link naar reactie
Delen op andere sites

laat ik nu ook zo een sammy hebben, maar waar kan ik lezen hoe ik dat apparaat in moet stellen.

heb alles gedaan wat er op het board te lezen valt maar geen beeld, ja met mijn magic module maar daar wil ik dus vanaf.

wie helpt mij, Erik???

 

Dries

 

PS:en anders brand ik dat ding zelf wel op

:grinnik

Dries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey driesje,

 

Zoals ik al een paar keer heb uitgelegt in de vorige forums over eerdere versies van deze emu software, kunnen er een paar dingen zijn waardoor het niet werkt, het geen wat bij zo'n beetje iedereen fout gaat is de ram file die je met de editor erin laat... Deze file bevat de info over de providers en natuurlijk de key's en dergelijke...

Hierin worden hoofdzakelijk 2 fouten gemaakt;

1. de verkeerde provider id's

2. verkeerde/geen key's erin/boxkey enz..

Nu kan je 2 dingen doen, 1 is ff zelf een lijstje maken waarin de goede provider id's en key's instaan of je kan er 1tje downloaden, kwam er van de week ergens 1 tegen op het net, ff zoeken en je vind hem wel..

Waarschijnlijk werkt het hele spul als je er een goeie ram file in zet met de editor, zoniet dan kan het ook nog aan je smartcard liggen, je hebt hiervoor een conax gebaseerde kaart nodig, dus bijvoorbeeld een bb aio silver kaartje maar dan helemaal zonder codes...

Als je deze 2 dingen goed erin hebt staan, dus lege conax based smartcard en een goeie ram file dan zou het gewoon moeten werken... laat maar ff weten als je er niet uit komt, dan kan je desnoods mijn ram file ook ff proberen als het niet lukt, maar het zou gewoon moeten werken..

Ohja ps. weet niet of je al versie 3.1 erin hebt staan, maar das de laatste versie, 3.0 werkt niet meer op de hispasat zoals je hierboven wellicht hebt gelezen...

 

Succes

Digibeta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...