gideon Geplaatst: 5 november 2000 Geplaatst: 5 november 2000 Bij Mastercard staan een aantal testfiles voor Viacces.Is er iemand die dit al getest<BR>heeft??Heb zelf nog geen cam.<P>------------------<BR>123456789
Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 Hallo gideon, Nou ik heb ze zelf ook niet getest want het zal leuk zijn als die werkt...<BR>Ik heb onder tussen naar de Engelse board gekeken en ik zag dirt adres daar staan:<BR> <A HREF="http://www.geocities.com/micky666/index2.htm" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/micky666/index2.htm</A> <P>Maar ja daar kan je de files ook naar binnen halen alleen de vraag is hoe werkt dat !!!<BR>Ik heb graag liever dat het werkt maar ik zeg eerlijk bij volgens mij dat codering kanalen nog interresanter dan de irdeto en seca je weet zelf oftwel we weten allemaal dat het constant herhaling zijn maar hoe dan ook het blijft leuk !!!<BR>Maar het zal ook leuk zijn als Viacces ook werkt dan wordt het een beetje nog interresanter!!!<BR>Wie hebt deze al eerder getest en wat heeft het opgeleverd ik geloof zelf niet dat het zo is maar als het werkt zal het zeker leuk zijn !!<P>------------------<BR>Succes !!!!
gideon Geplaatst: 23 november 2000 Auteur Geplaatst: 23 november 2000 ik zag ze inderdaad ook hier al staan,omdat ik hier nog wel is irdetofiles haal maar de<BR>viacses files zijn de zelfde files als bij <BR>mastercard.Ik heb ze maar op een goldcard gezet,als je dan een TPS zender opzet krijg<BR>je een melding dat je geen goede kaart hebt,<BR>maar bij bijv Ntv of Hrt lijkt de kaart verlopen, heb het met een Humax5400 met viacses ci cam geprobeerd<BR>gr.Gideon<P>------------------<BR>123456789
Gast Geplaatst: 24 november 2000 Geplaatst: 24 november 2000 e files moet die gewoon als een irdeto oftewel als een seca laden is dat zo !!!<BR>Ik heb zitten een beetje zitten kijken want er zijn genoeg kanalen die op viacces codering zenden zolas op Hotbird13c Asttra19.2,Turksat 1c 42c enz...<P>Maar ja de probleem is of die wel gaat werken!!!<P>Zijn er mensen al die Viacces kijken en de vraag is hoe heb je het voor elkaar gekregen!!!<P>Ik denk dat we nog gewoon geduld moeten hebben voor viacces.<BR>Ze zeggen altijd geduld is schone zaken en geduld alles op zijn tijd.<P>------------------<BR>Succes !!!!
Gast Geplaatst: 24 november 2000 Geplaatst: 24 november 2000 Goed, laat ik dan iedereen maar effe uit de waan helpen...<P>Die files bij Mastercrd staan er al een tijdje en doken al eerder op andere plaatsen op. Andere users hier hebben ze ook al eens bekeken en die dingen blijken niet te werken.<BR>Lijkt me ook wel logisch, want nog steeds is het ALGO niet bekend, dus er valt weinig te decrypten. Hoe zou er dan al software kunnen zijn?<P>Wel is het zo dat het protocol en de consultatiemethode dezelfde zijn als bij Eurocrypt-M (voor de nieuwkomers: één van de encryptie-methodes voor D2Mac). Dus als protocol en consultatie hetzelfde zijn, dan is er geen reden waarom je receiver geen kaart-info zou kunnen krijgen (verlopen ofzo?). Je CI kan namelijk best 'praten' met die software op je kaart. <BR>Maar ja, decrypten zonder algo.........<P>LDP<P>------------------<BR>
gideon Geplaatst: 26 november 2000 Auteur Geplaatst: 26 november 2000 Dan zullen we geduld moeten hebben.<BR><P>------------------<BR>123456789
Gast Geplaatst: 16 december 2000 Geplaatst: 16 december 2000 Hallo ben nieuw hier maar deze id's die op<BR>de files staan zijn niet goed.<BR>Zo is TPS 007C00 en TVN CHILE 009C00 .<BR>Je moet niet vergeten dat er bepaalde dingen<BR>altans voor mij nog onbekend zijn.<BR>Zo weet ik wel dat je de SH en de MK 00 en<BR>de UNI sleutels nodig hebt.<BR>En in deycrypt onbreekt ook nog het een en <BR>ander.<BR>als iemand mij kan vertelen hoe ik alles<BR>op een kaart liefst 16f84 kan zetten graag.<BR>heb al heel veel software uitgeprobeert gaat<BR>niet.<BR>of hoe je de sleutel kan uit lezen van een<BR>log graag. <BR>
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Wacht tot de 24 december, en dan wordt het pas leuk <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Behalve op een uitlating in een nieuwsgroep waar baseer je deze stelling dan op Tarzan ?<P>De datum 24 december heb ik ook wel gehoord in de wandelgangen maar dan ging het niet over viacess maar over iets anders <P>Satwatcher
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Op 24 december is het KERSTAVOND... <P>LDP
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Het is zeker een Kerstavond !!!<P>HoHo de kerstman komt langs met een keys voor Viaccess !!<P>Laten we gewoon dit even rustig afwachten!!<P>Hoo Hoo
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 FF snel van de week een schoordsteenmantel timmeren waar ik een sok aan kan hangen<BR>Je weet maar nooit<BR>ha ha !!
Gast Geplaatst: 23 december 2000 Geplaatst: 23 december 2000 Hallo,<P>Is de kerstman nog niet geweest Tarzan wat heb die voor je gebracht het is al 24 december dus waar wachten we op...<P>Hoo hoo waar blijft die hoo hoo
snopper Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Hoi,<P>zag op <A HREF="http://XXX.XXXXXXXX.XX.XX" TARGET=_blank>XXX.XXXXXXXX.XX.XX</A> een "V"card te koop met volgende specificatie:<P>(snip)<BR>Auto-updates on ALL Viaccess Channels including the Pay-Per-View !<P>ABSAT (French) - 13 degrees east <BR>ART (Arab) 13 Degrees east <BR>HRT (Croatia) 13 degrees east <BR>TPS (French) including the PPV - 13 degrees east <BR>SCT (XXX) 13 degrees east <BR>SCB (Switzerland) 13 degrees east <BR>Viasat (Scandinavian) inc PPV - 5 degrees east <BR>(snip)<P>zou 320 USD moeten kosten. dus hoelang noch voor deze public zijn?<P>Snopper<p>[This message has been edited by supermod (edited 05-01-2001).] Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Ik dacht dat hier geen reklame mocht gemaakt worden !!!!.<BR>En zeker niet voor handelaars die z'on prijzen vragen.<BR>
Aanbevolen berichten