Ga naar inhoud


[Pioneer] dynabit 6.32 is uit


Gast

Aanbevolen berichten

Er is een nieuwe dynabit firmware 6.32 uit.Hierbij is nagra au hersteld en is er volgens mij volledige diseqc support.

Hij is te downloaden bij http://www.host17.org/sauzer7420/ en ga dan naar message board en dan bovenaan bij download.

 

Weet trouwens iemand hoe ik nagra nu autoupdate kan krijgen op mijn pioneer.Moet je hier een boxkey voor hebben? Wie kan het mij uitleggen? Mag over pm.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lijkt me sterk dat Disecq volledig wordt gesupport, daar zijn toch hardwareaanpassingen voor nodig lijkt me.

Maar toch goed dat er weer eens een update is.

Al wordt een geddelte van het aanbod (Seca Irdeto) wel erg dun nu....

 

 

Grtz,

 

Ton

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al wordt een geddelte van het aanbod (Seca Irdeto) wel erg dun nu....

 

Er is toch nog genoeg te beleven buiten de Astra? Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat iemand geen echte hobyist is als hij het niet meer leuk vind als zenders door codering niet meer te krijgen zijn.. Voor sommige mensen is het de reden van de aanschaf van hun schotel, tsja eigen schuld dikke bult zou ik dan bijna zeggen..

 

Kijk bijv. eens op Hotbird, of zelfs Astra 2 daar is genoeg FTA te vinden, buiten home-shopping, ook op alle andere sats is er genoeg FTA te zien. En, daarnaast kun je nog genoeg kijken via Hotbird (TPS, Viacces), Sirius (Viasat, Viacces) en Hispasat (Digital+, Nagravision).

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Lijkt me sterk dat Disecq volledig wordt gesupport, daar zijn toch hardwareaanpassingen voor nodig lijkt me.
Maar toch goed dat er weer eens een update is.
Al wordt een geddelte van het aanbod (Seca Irdeto) wel erg dun nu....


Grtz,

Ton


Hoi Chablis,

Dynamit bevestigt op zijn site dat diseqc 4/1 werkt met zijn nieuwe 6.32.

Dit is in ieder geval een vooruitgang.

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een visiosat schotel met moter en aparte aansturing.Er is dan in ieder geval nog genoeg te ontvangen zoals pino al zei.Heeft er iemand eigenlijk dat nagra weleens au gehad op de pioneer? Je kunt in het emu menu een v-key invullen,het zal daar wel mee te maken hebben.Wie wil dat eens uitleggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...