NickDream Geplaatst: 12 november 2003 Geplaatst: 12 november 2003 Wie weet het verschil tussen een firmware update tussen Dreamup of DreanupLAN en een manual update door je firmware als root.cramfs in tmp te plaatsen? Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD
M_Z Geplaatst: 12 november 2003 Geplaatst: 12 november 2003 Er is eigenlijk in geen van al deze gevallen een verschil. Ook als je met een nulmodem kabel de image naar de ontvanger flashed, wordt die in de var/tmp/ geplaatst en zal de ontvanger zelf daarna de image uitpakken. Hetzelfde gebeurt met Dreamuplan en met handmatige upload of internet download. Het gaat er dus alleen om, is de image file juist in de ontvanger aangekomen. Ik heb sinds de ronaldd releases nog nooit een nulmodem kabel hoeven te gebruiken. Doe meestal met FlashFxp de image uploaden en hernoemen, daarna laat ik de ontvanger zijn werkt verrichten en heb ik altijd een goede upgrade gehad. Maar ook de internet upgrade werkt 100%, als die niet goed wordt gedownload zal de ontvanger de imagefile ook niet uitpakken. M_Z
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen