Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Hi!<P>Ik heb een MM9800S met de nieuwste viacc*ss files op een Piccard. Toen ik de files van vandaag erop had gezet en ging zappen door het aanbod van kanalen moest ik enkele keren vooruit & weer terug zappen voordat een kanaal (cinema+1 bv) het ging doen. <P>Is het alleen bij de mm9800s dat de eerste drie seconden een kanaal 'hapert' voordat ie schoon beeld geeft ?<P>Playboy TV en TV1000 Baltic werken overigens hier niet. TV1000 Baltic staat in de nfo file dat ie er niet in zit, maar PlayboyTV wel. Ik krijg totaal zwart beeld. En dat terwijl ik van dezelfde transponder bv. wel Hallmark krijg. Iemand een idee ?<P>Verbazingwekkend wat je allemaal niet kan uithalen met een 90CM dish. Om 6graden Oost te bereiken staat m'n dish nu ongeveer _in_ het flatgebouw gedraaid....
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Blijkbaar heeft Viasat ook meegekeken op Internet.<P>de viacc*ss package van vandaag werkt nu al niet meer...
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Hallo Fiend,<P>Ik heb de zelfde ontvanger en tv6playboy doet het hier wel, betreft die baltic klopt, die werkt nog niet,en dat je ff moet wachten bij tv100 of chinama dat schijnt normaal te zijn ik denk dat je hier voor bij de progammeur moet zijn, het is dat mijn engels niet goed is anders wist ik het wel want er zijn meer dingen aan de hand, B.v die nieuwe file van de 19de is inderdaad slechter dan die van de 17de, dus ik heb weer die file van de 17de weer op mijn kaart geprogd.<BR>ik hoop dat die progammeur ook een pakket maakt van B.v astra en sirus,zou ik mooi vinden, want die hotbird is weinig zeggend verhaal voor mij, al dat wartaal <P>Bruce.
Aanbevolen berichten