Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben member maar ik kan niet downloaden<BR>Heb al een berichtje geschreven hoe en waar ik kan dowen...<BR>Als jij die file al hebt mail me dan effe<BR>Bedankt alvast<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Zit viasat nu 24/7 keys te blocken naar aanleiding van wat ze op inet vinden, of.. ?<P>Enfin, ook die nieuwe slayracker versie van '2102' werkt niet. Erg vreemd: m'n CI menu geeft bij deze release niet meer netjes de subscriptions per provider aan, en ook geen serial meer.<P>(btw.: mocht die viasat file werken, you know what to do smile.gif" border="0

Geplaatst:

Ik zit even te snuffelen op dat board wat hierboven genoemd is, en je hebt inderdaad een login/password nodig om op hun 'freedrive' account te komen.<P>Ruud, mocht iemand van het board op jouw bericht antwoorden.... *hint* smile.gif" border="0

Geplaatst:

En met een passwoord kom je op je eigen site freedrive site terecht.

Geplaatst:

Nou volgens mij ligt dat board stil<BR>Ik krijg helemaal geen reacties<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Ruud:<BR><B>Nou volgens mij ligt dat board stil<BR>Ik krijg helemaal geen reacties<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Als het goed is heb je bericht gekregen + pasword maar laat het me even weten<BR> rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Ja Tarzan dat klopt maar die password werkt <BR>niet<BR>Althans als ik daarmee naar freedrive ga zegt ie invalid password....<BR>Wat doe ik fout of wat is het goede login gebeuren voor freedrive???<BR>Als ik met mijn eigen loggin en pasword gebruik geen centje pijn alleen ik kom nooit bij de pagina's van hun board...<BR>Wie weet raad???<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.