Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wacht inmiddels 5 weken op levering van een Viaccess CI, niemand kan kennelijk leveren.<BR>Zonder reklame te maken, wie weet een handelaar die er wel 1 kan leveren?(mail me svp)

Geplaatst:

Mail mij maar even, ik weet nog wel een adresje voor je.<BR>galileo89@hotmail.com

Geplaatst:

ik hoop dat de PM aankwam ????<P>dit lijkt mij niet goed ????<P>Content-type: text/html <BR>Software error:<BR>SMTP RCPT command failed: at D:/users/sat4all/cgi-bin/ubb_n/ubb_lib_mail.cgi line 39 <BR>For help, please send mail to this site's webmaster, giving this error message and the time and date of the error.

Geplaatst:

Ik krijg al dagen hetzelfde bij alle PM's die ik verzend. Ze komen dan niet aan.<BR>Moderator-webmaster, heb je enig idee wat er aan de hand kan zijn? En natuurlijk of het probleem verholpen kan worden.

Geplaatst:

Het stond al in een andere topic (welke weet ik niet zo één twee drie) .<BR>Maar de berichten komen wel degelijk aan.<BR>Ik krijg af en toe twee of drie dezelfde berichten.<BR>DUS AUB ÉÉN KEER VERZENDEN en de fout maar laten zoals het is.<BR>Ik had begrepen dat dit nog een beta versie was waar dit board op draait...<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Ruud,<BR>PM is niet aangekomen...<BR>zeeteefje@zdnetmail.com.au

Geplaatst:

OP DE ZWARTE MARKT IN BEVERWIJK HEB IK 250 GULDEN BETAALD VOOR EEN VIACCESCAM, MAAR DIE TURKSE SATELIETBOER DAAR HAD DE PLOTSELINGE RUN OP DIE DINGETJES AL IN DE GATEN DUS ONDERTUSSEN KAN HET AL WAT DUURDER ZIJN !<P>PATRICK

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

sorry, m'n capslock stond aan, zie het pas na ht posten, excuses<P>patrick

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

bij ***** maandag 1 gehaald 275 piek wink.gif" border="0<p>[ 23-02-2001: Message edited by: satkeumes ]

Geplaatst:

Muts,<BR>Jouw pm niet aangekomen en de mijne naar jou kennelijk ook niet.<BR>Wil je me ff de gegevens mailen?<BR>vrgr<BR>zeeteefje@zdnetmail.com.au

Geplaatst:

Bij ***** voor Fl 245 een week geleden ex verzendkosten<P>Robbie<p>[ 23-02-2001: Message edited by: satkeumes ]

Geplaatst:

Jongens, geen enkele vorm van reklame hier.<BR>Doe dit dan a.u.b. via een Private Message.<BR>Ik sluit het Topic hierbij.<p>[ 23-02-2001: Message edited by: satkeumes ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.