naitsirhc Geplaatst: 13 november 2003 Geplaatst: 13 november 2003 Heb nu verscheidene images geprobeerd, maar elke kr is het hetzelfde. Als ik een film heb opgenomen, dan blijft het beeld hangen na ongeveer 20 min. (altijd bij hetzelfde frame). De tijd loopt dan opeens zeer snel. Met stappen van 6 sec of meer. Gebruik nu Jirka, met een maxtor 80 Gig harde schijf. Deze heeft een externe voeding. indeling vd. schijf is ext3. (ook reiserfs wil niet) Wie weet hier meer van. Greetings Und TschjuB
Pino Geplaatst: 15 november 2003 Geplaatst: 15 november 2003 ik had ook freezes maar dat was spontaan weg nadat ik hem manueel had uitgeschakeld. Dus door uit het menu dat ding uit te zetten en weer op te starten. Gebruik de ROnaldd Emu ow ja ik had ook een format gedaan EXT3. Triax 78 Multiblock
Gast Geplaatst: 15 november 2003 Geplaatst: 15 november 2003 Blijf proberen met verschillende IMAGES te draaien misschien kom je wel een goeie IMAGE tegen die minder problemen geeft...op dit moment vind ik dit een prettige IMAGE... zie dit TOPIC http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...rt=3#Post451668
Fidel Geplaatst: 15 november 2003 Geplaatst: 15 november 2003 Heb het ook precies zo gehad; na ongeveer 20 min hangen. De oplossing ligt toch in het blijven uitproberen van andere images. Ik gebruik nu die van Tarzan en die doet het prima (in dat opzicht) Fidel Wavefrontier T90 [5W, 0.8W, 4.8O, 13O, 19.2O, 23.5O, 28.2O], DM800se; DM8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen