Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Yep, ook de nieuwe slayracker release (2202) doet het niet.<P>Ze zijn behoorlijk bij de tijd daar bij Viasat.<P>Heeft iemand al een _werkende_ editor voor de viacc*s files ? Die EditVia (frans) geeft bij mij een vette foutmelding als ik wat probeer in te laden...
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 niewe key viasat<BR>0f<BR>63 31 ae e3 42 d5 5f
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Hoi Blokker1<P>Ik mis hier iets???<BR>Index 0F<BR>63 31 ae e3 42 d5 5f XX<P>Kom er een tekort..<P>Bye<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by blokker1:<BR><B>niewe key viasat<BR>0f<BR>63 31 ae e3 42 d5 5f</B><HR></BLOCKQUOTE>
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 SORRY EEN VERGETEN<BR>key 0f<BR>63 31 ae e3 42 34 d5 5f
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 is er al ergens een hexfile te vinden met deze key in, ik heb geen idee hoe ik dit zelf moet doen <P><BR>reacties oneazul@pandora.be
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 @nafets:<P>Met de hex/pic editor 'Vi@strsh' (te vinden op s@t......) laad je eerst de pic file van de laatste slay.... release in, en daarna de eeprom file.<P>Zoek vervolgens channel id '010c' op, en zet in het keyveld erachter ipv 'cd1075.....' de key die gegeven is. <P>Sla vervolgens de picfile op en dump em in je kaart.<P>(en wonder boven wonder: het werkt, in ieder geval hier )<P>Als je een tikfout maakt in de key zal je ontvanger zeiken dat je kaart onleesbaar is.
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Hey thx voor uw hulp !!!<BR>Ik heb alles gevonden maar nu is het probleem de key die gegeven is is veel korter dan de key die in de editor moet de keys die er al staan zijn veel langer.<P>Hoe los ik dit op .
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Ik gebruik zelf de editor 'EditeurVia' en is hier <A HREF="http://server2043.virtualave.net/freesecaforum/files/viaccess/EditeurVia.zip" TARGET=_blank>http://server2043.virtualave.net/freesecaforum/files/viaccess/EditeurVia.zip</A> hopelijk nog steeds te downloaden.<P>Hij is wel in het Frans, maar werkt perfect.<P>Ik heb zelf al een nieuwe file gecreëerd met alleen providers die ik niet dubbel heb met S*CA. Dit geeft namelijk soms foutmeldingen.<P>En samen met de Viacc*ss key's(op tekst) van devoy is het kinderlijk eenvoudig om je eigen providerslijst samen te stellen.<P>Één ding is me nog niet helemaal duidelijk, kun je meer dan 7 providers in één file kwijt?<P><BR><B>Redcat</B><p>[ 23-02-2001: Message edited by: Redcat ]
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Dat vraag ik me ook af Redcat<BR>want dan zou je eigenlijk 2 kaartjes kunnen maken<BR>één voor de Hotbird met ALLE providers en één voor de sirius<BR>Ik hoop dat ie er gauw komt......<BR>Groeten<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 @ redcat:<BR>Die franse editor geeft rare foutmeldingen bij mij als ik een file in probeer te laden. viastr** werkt ook, hoewel ik nog niet helemaal begrijp waarom de volgorde van inladen (pic,eeprom vs eeprom,pic) gevolgen heeft voor welke van de twee je kunt opslaan..<P>enfin, het werkt..<P>Mooiste zou zijn als we nu niet elke dag dat ding hoeven te updaten. (lees: autoupdate iemand ? <P>Blokker: hoe kom jij aan die keys ? log je zelf ?
goto Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Hi,ik heb de Franse editor gedownload maar als ik 'm wil openen krijg ik de fout melding:the language dll VB6FR.dll could not be found.Heeft iemand deze nog ergens liggen?<P>greetings goto. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Had ik ook 'goto', ik heb gewoon even deze dll-naam in Altavista opgezocht, dan zijn er genoeg sites waar je hem weg kunt halen.<P>Als je hem echt nergens kunt vinden kan ik je hem wel even mailen.<P><B>Redcat</B><p>[ 23-02-2001: Message edited by: Redcat ]
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 @goto: in de download sectie staat volgens mij een complete Visual Basic 6(+) runtime package. Als je die installeert heb je gelijk alle DLLs die de meeste editors nodig hebben.<P>(het kan nl. best zijn dat je straks deze ene dll hebt, en dattie vrolijk gaat zeiken om een volgende..)<P>Als die package hier niet staat moet je ff micro$oft.com lastigvallen denkik.. (daar heb ik em vandaan)
Gast Geplaatst: 24 februari 2001 Geplaatst: 24 februari 2001 ik gebruik viaxenix 1.1 en daar kunnen 12 providers op.ik heb hem aangepast met viassat en de key 0f hier en hem gepost op de index of upload site.thanks to blokker1 en doe zo voort.
Aanbevolen berichten